چهارشنبه , ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » مرسدس بنز eاسپرینتر مدل ۲۰۲۴
مرسدس بنز eاسپرینتر مدل 2024

مرسدس بنز eاسپرینتر مدل ۲۰۲۴

۱۴۰۲-۰۶-۱۱ زمان مطالعه: 1 دقیقه 10

مرسدس بنز  eاسپرینتر مدل 2024 با باتری 113 کیلووات ساعتی معرفی شد.

به گزارش مجله ماشین، این مدل جدید بر روی پلتفرم انعطاف‌پذیر الکتریکی وانت‌های مرسدس بنز تولید می‌شود و به عنوان یک گام بزرگ در بخش خودروهای تجاری سبک محسوب می‌شود.

ویژگی‌های مرسدس بنز eاسپرینتر مدل ۲۰۲۴

مرسدس بنز  eاسپرینتر مدل ۲۰۲۴ انرژی خود را از باتری لیتیوم آهن فسفات (LFP) تامین می کند که از نظر دوام ایده آل است. این باتری ۱۱۳ کیلووات ساعت ظرفیت قابل استفاده ارائه می دهد و برد WLTP تقریباً ۴۰۰ کیلومتر را نوید می دهد. احتمالا برد واقعی کمی کمتر از این مقدار باشد ولی قطعا برد مفید آن بیش از ۳۲۱ کیلومتر خواهد بود. این فناوری همچنین استفاده از کبالت یا نیکل را حذف می کند و گزینه ای پایدارتر از نظر محیط زیست ارائه می دهد.

مشخصات فنی مرسدس بنز eاسپرینتر مدل ۲۰۲۴۴

موتور سنکرون نصب شده در عقب با وزن تقریبی ۱۳۰ کیلوگرم، محور عقب را به حرکت در می آورد. مرسدس این موتور را دارای راندمان بالا و مدیریت حرارتی بهینه توصیف می کند. این موتور که در دو سطح قدرت مختلف ارائه می شود، دارای گزینه های ۱۳۴ اسب بخار یا ۲۰۱ اسب بخار است. هر دو سطح قدرت می توانند تا ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید کنند.

مرسدس بنز  eاسپرینتر مدل ۲۰۲۴ شارژ تا ۹.۶ کیلو وات را با شارژر AC داخلی خود ارائه می دهد و ایستگاه های شارژ سریع DC دارای قدرت شارژ استاندارد ۵۰ کیلو وات هستند. مشتریان می توانند به صورت اختیاری این ظرفیت شارژ سریع را به ۱۱۵ کیلو وات افزایش دهند. بنابراین باتری را از ۱۰٪ به ۸۰٪ در بیش از ۴۰ دقیقه بهینه کنند.

مرسدس بنز  eاسپرینتر مدل ۲۰۲۴ تمام الکتریکی با ترکیب پایداری و عملکرد، زمینه جدیدی را در بخش خودروهای تجاری سبک ایجاد می کند.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×