پنجشنبه , ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » هیوندای النترا مدل ۲۰۲۴ فیس لیفت
هیوندای النترا مدل 2024 فیس لیفت

هیوندای النترا مدل ۲۰۲۴ فیس لیفت

۱۴۰۲-۰۶-۱۱ زمان مطالعه: 1 دقیقه 24

هیوندای النترا مدل 2024 فیس لیفت با تغییراتی در بخش ظاهری و فنی معرفی شد.

به گزارش مجله ماشین، هیوندای النترا مدل ۲۰۲۴ فیس لیفت با یک تجدید جامع از نظر طراحی و فناوری در رده سدان ظاهر می شود. این تغییرات طراحی و ویژگی های فنی مدل سدان را به بالاترین سطح می رساند.

طراحی هیوندای النترا مدل ۲۰۲۴ فیس لیفت

النترا که با طراحی جدید خود متمایز است، طراحی دماغه جدیدی دارد که توسط هیوندای به سبک “دماغ کوسه” توصیف شده است. طراحی جلو که دارای خطوط بسیار واضح تری نسبت به مدل قبلی است، با چراغ های دی لایت نازک ترکیب شده و ظاهری بسیار چشمگیر ارائه می دهد. در عقب، جزئیات نقره‌ای U شکل اطراف دیفیوزر، ظرافت خودرو را تکمیل می‌کند.

هیوندای النترا مدل 2024 فیس لیفت
هیوندای النترا مدل ۲۰۲۴ فیس لیفت

ویژگی‌های هیوندای النترا مدل ۲۰۲۴ فیس لیفت

نوآوری ها در زمینه فناوری نیز بسیار چشمگیر هستند. سیستم استریو با شش بلندگو و هات اسپات وای فای که اکنون استاندارد هستند، راحتی راننده و سرنشینان را افزایش می دهند. ویژگی‌هایی مانند نمایشگر نمای فراگیر و هشدار فاصله پارک که می‌تواند در جلو و عقب کار کند و در سطح سخت‌افزاری موجود است، به ایمنی رانندگی کمک می‌کند.

مدل Elantra N با  نوآوری های فنی و مکانیکی، کارایی زیادی را به همراه دارد.

هیوندای النترا مدل 2024 فیس لیفت
هیوندای النترا مدل ۲۰۲۴ فیس لیفت

مشخصات فنی هیوندای النترا مدل ۲۰۲۴ فیس لیفت

تا کنون اطلاعاتی در مورد تغییرا تدر بخش فنی این خودرو بعد از فیس لیفت مشخص نشده است ولی نسخه پایه آوانته یا همان الانترا در بازار داخلی خود با موتور ۱.۶ لیتری بنزینی تنفس طبیعی با توانایی تولید ۱۲۱ اسب بخار قدرت و ۱۵۴ نیوتن متر گشتاور به فروش می رسد.

فروش هیوندای النترا مدل ۲۰۲۴ فیس لیفت مجهز به این تجهیزات هیجان انگیز پاییز امسال در ایالات متحده آغاز می شود. با این حال، هنوز اطلاعات دقیقی در مورد قیمت این خودرو وجود ندارد.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 4.67

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×