سه شنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » ب‌ام‌و ویژن نئو کلاس کانسپت رونمایی شد
ب‌ام‌و ویژن نئو کلاس کانسپت

ب‌ام‌و ویژن نئو کلاس کانسپت رونمایی شد

۱۴۰۲-۰۶-۱۲ زمان مطالعه: 1 دقیقه 22

ب‌ام‌و ویژن نئو کلاس کانسپت که از آینده روشن و تاثیر گذار این برند خبر می‌دهد، رونمایی شد.

به گزارش مجله ماشین، مدل‌های کانسپت در روشن کردن آینده برندها از اهمیت بالایی برخوردار هستند. به لطف این مفاهیم، ​​می توانیم جزئیات طراحی و فناوری هایی را که در آینده از این برند خواهیم دید، مشاهده کنیم. ب‌ام‌و ویژن نئو کلاس کانسپت که تحول دیجیتالی را پشت سر گذاشته است نیز از این نظر اهمیت زیادی دارد.

ب‌ام‌و ویژن نئو کلاس کانسپت
ب‌ام‌و ویژن نئو کلاس کانسپت

طراحی ب‌ام‌و ویژن نئو کلاس کانسپت

نمای جلوی ب‌ام‌و ویژن نئو کلاس کانسپت دارای طراحی دماغ کوسه است و جلوپنجره سراسری مجموعه چراغ جلو و چراغ های روشنایی در روز را نیز پوشش می‌دهد.

اگرچه ب‌ام‌و ویژن نئو کلاس کانسپت از نظر طراحی کاملاً نوآورانه است، اما می توان گفت اسپرت به نظر می رسد و دیفیوزر در جلو بزرگترین گواه این موضوع است. چرخ های ۲۱ اینچی جدید ادای احترام به اتومبیل های مسابقه ای سازنده باواریایی هستند. ب ام و که می خواست از شر لوگوی فلزی خلاص شود، لوگوی مینیمالیستی خود را درست در جلوی کاپوت چاپ کرد.

ب‌ام‌و طراحی خود را “یکپارچه” توصیف می کند. ویژگی این طراحی این است که باعث می شود برد خودرو حداقل ۳۰ درصد افزایش یابد. سازنده آلمانی بیان می کند که این زبان طراحی ۲۵ درصد مقرون به صرفه تر از مدل های فعلی EV است.

ب‌ام‌و ویژن نئو کلاس کانسپت
ب‌ام‌و ویژن نئو کلاس کانسپت

ویزگی‌های ب‌ام‌و ویژن نئو کلاس کانسپت

برد مدل مفهومی هنوز اعلام نشده است، اما برد ۱۰۰۰ کیلومتر در چنین مدل های خلاقانه ای غیر عادی نیست. سیستم جدید eDrive که این خودرو از آن استفاده خواهد کرد در تاسیسات BMW در مجارستان تولید خواهد شد.

ب‌ام‌و ویژن نئو کلاس کانسپت که از نسل جدید سیستم iDrive ب ام و استفاده می کند، سیستم اطلاعات سرگرمی جالبی دارد. سیستم دستیار شخصی هوشمند ب‌ام‌و نیز در دسترس خواهد بود.

موضوعی که توجه ما را به خود جلب کرد، سیستمی بود که نام تجاری آن را “پانورامیک ویژن” می نامد. تمام گرافیک های استفاده شده توسط خودرو در میدان دید راننده نمایش داده می شود و کل شیشه جلو را به یک HUD تبدیل می کند. به این ترتیب هم مسافر و هم راننده می توانند با این سیستم تعامل داشته باشند.

تولید ب‌ام‌و ویژن نئو کلاس کانسپت

ب‌ام‌و ویژن نئو کلاس کانسپت در سال ۲۰۲۵ تولید خود را در مجارستان آغاز خواهد کرد.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×