جمعه , ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » ورزشی » همیلتون دو فصل دیگر در مرسدس است
همیلتون

همیلتون دو فصل دیگر در مرسدس است

۱۴۰۲-۰۶-۱۲ زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرسدس رسما اعلام کرد که لوئیس همیلتون قهرمان هفت دوره جهان برای دو فصل دیگر برای مرسدس مسابقه خواهد داد.

به گزارش مجله ماشین، قرارداد همیلتون که در ۱۱ فصل گذشته در مرسدس شرکت کرد و با این تیم به شش عنوان قهرمانی دست یافت و همچنین رکوردهای زیادی را شکست، پس از این فصل به پایان می رسد.

همیلتون که از وضعیت مرسدس پس از قوانین جدید ناراضی است، بارها اولویت خود را مرسدس اعلام کرده است و این تیم به همین ترتیب اولویت را به امضای قرارداد جدید با همیلتون داده است.

با وجود اینکه اخیراً جزئیات زیادی در مورد این قرارداد وجود نداشت، تصور می شد که طرفین به توافق رسیده اند و فقط جزئیات جزئی مورد بحث قرار می گیرد.

همیلتون ۳۸ ساله که خواهان قرارداد بلندمدت است، با قرارداد جدید تا پایان فصل ۲۰۲۵ در فرمول یک شرکت خواهد کرد و بسته به روند اتفاقات، خواهد دید که آیا قوانین سال ۲۰۲۶ را خواهد دید یا خیر.

همیلتون اعلام کرد: قرار گرفتن در اوج یک شبه یا در مدت زمان کوتاهی اتفاق نمی‌افتد، به تعهد، تلاش و فداکاری نیاز دارد. ما هرگز اینقدر تشنه پیروزی نبوده ایم. ما از هر شکست و همچنین از هر موفقیت درس گرفته ایم. ما به دنبال رویاهای خود می‌رویم، بدون توجه به مشکلات به مبارزه ادامه می دهیم و دوباره پیروز خواهیم شد.

وی افزود: من از تیمم سپاسگزارم که در داخل و خارج از پیست از من حمایت کردند. داستان ما هنوز به پایان نرسیده است، ما مصمم هستیم که با هم به دستاوردهای بیشتری برسیم و تا زمانی که به آن دست یابیم متوقف نخواهیم شد.

توتو وولف گفت: همکاری ما با لوئیس یکی از موفق ترین همکاری ها در تاریخ ورزش است.  ویژگی‌های او به‌عنوان یک راننده مسابقه‌ای ناب با سوابق فوق‌العاده‌اش ثابت می‌شود، اما در طول سال‌هایی که با هم گذرانده‌ایم، او به ستون و رهبر تیم ما تبدیل شده است. رهبری او بسیار مهم است زیرا ما دوباره روی چالش برای قهرمانی جهان تمرکز می‌کنیم.  به عنوان بزرگترین ستاره جهانی F1، او همچنین نقشی کلیدی در شکل دادن به اقدامات ما در زمینه تنوع، فراگیری و پایداری دارد، که زیربنای موفقیت ما در سال‌های آینده خواهد بود.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×