دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » مرسدس بنز کلاس E آل‌ترین ۲۰۲۴ معرفی شد
مرسدس بنز کلاس E آل‌ترین 2024

مرسدس بنز کلاس E آل‌ترین ۲۰۲۴ معرفی شد

۱۴۰۲-۰۶-۱۳ زمان مطالعه: 2 دقیقه 26

مرسدس بنز کلاس E آل‌ترین 2024 که یک استیشن واگن محسوب می‌شود، به طور رسمی در نمایشگاه IAA مونیخ معرفی شد.

به گزارش مجله ماشین، مرسدس بنز به طور رسمی کلاس E آل‌ترین ۲۰۲۴، نسخه هیولایی خانواده E کلاس را معرفی کرد. مرسدس بنز کلاس E آل‌ترین ۲۰۲۴  که از بیرون شبیه مدل های مدرن مرسدس بنز به نظر می رسد، شگفتی های باورنکردنی را زیر پوست خود پنهان می کند. بیایید نگاهی دقیق‌تر به مدلی بیندازیم که در نمایشگاه IAA مونیخ با کاربران روبرو خواهد شد.

طراحی مرسدس بنز کلاس E آل‌ترین ۲۰۲۴

مرسدس بنز کلاس E آل‌ترین از نظر طراحی تفاوت هایی با برادر سدان خود دارد. اولین مورد از این تفاوت ها در جلوپنجره ظاهر می شود. مدل آفرود از دو عنصر افقی در رنگ نقره ای ایریدیوم بر روی جلوپنجره خود استفاده می کند. این مدل که به صورت استاندارد با رینگ های ۱۸ اینچی عرضه می شود، با چرخ های ۱۹ و ۲۰ اینچی نیز قابل خریداری است.

مرسدس بنز کلاس E آل‌ترین 2024
مرسدس بنز کلاس E آل‌ترین ۲۰۲۴

مشخصات فنی مرسدس بنز کلاس E آل‌ترین ۲۰۲۴

مدل آفرود تنها با یک گزینه موتور عرضه می شود. مرسدس بنز کلاس E آل‌ترین ۲۰۲۴  که با نسخه E 450 4Matic به فروش می رسد، از موتور ۳.۰ لیتری توربو و هیبریدی ملایم استفاده می کند. این موتور که می تواند ۳۷۵ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند، قادر است در ۴.۸ ثانیه از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. حداکثر سرعت مدل ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت تعیین شده است.

مرسدس بنز کلاس E آل‌ترین 2024
مرسدس بنز کلاس E آل‌ترین ۲۰۲۴

ویژگی‌های مرسدس بنز کلاس E آل‌ترین ۲۰۲۴

مرسدس بنز کلاس E آل‌ترین ۲۰۲۴ به صورت استاندارد از سیستم تعلیق بادی ویژه مرسدس بنز Airmatic استفاده خواهد کرد. این سیستم تعلیق به وسیله نقلیه کمک می کند بدون توجه به وزن خود فاصله از زمین را حفظ کند. مرسدس بنز کلاس E آل‌ترین ۲۰۲۴  همچنین می تواند در حالت Comfort 1.5 سانتی متر به زمین نزدیک شود.

مرسدس بنز کلاس E آل‌ترین ۲۰۲۴ که از طراحی Superscreen MBUX مرسدس بنز استفاده خواهد کرد، دارای سیستمی به نام «برنامه رانندگی خارج از جاده» است. وقتی به این برنامه سوئیچ می کنید، صفحه ابزار دیجیتال و صفحه نمایش اصلی برای رانندگی خارج از جاده مناسب می شوند. شما می توانید قطب نما، مختصات طول و عرض جغرافیایی، نشانگر زاویه و فشار باد تایر را روی صفحه نمایش ببینید. علاوه بر این، دوربین ۳۶۰ درجه به شما این امکان را می دهد که به راحتی محیط اطراف خود را مشاهده کنید.

این مدل ۶۱۴ لیتر حجم را با صندلی‌ها در حالت عمودی ارائه می‌کند و می‌تواند این حجم را تا ۱۸۲۹ لیتر در حالت افقی افزایش دهد.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×