شنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » فولکس واگن ID.GTI معرفی شد
فولکس واگن ID.GTI

فولکس واگن ID.GTI معرفی شد

۱۴۰۲-۰۶-۱۴ زمان مطالعه: 1 دقیقه 40

فولکس واگن ID.GTI در نمایشگاه خودرو مونیخ 2023 معرفی شد. این کانسپت برای انتقال تاریخچه GTI از دوران 48 ساله بنزینی به آینده الکتریکی طراحی شده است.

به گزارش مجله ماشین، تصاویری از کانسپت فولکس واگن ID.GTI منتشر شده است.

طراحی فولکس واگن ID.GTI

طراحی آن یادآور کانسپت ۲all است. طراحان هنگام طراحی این کانسپت، GTI را در نظر داشتند و در نتیجه تقریباً همان ویژگی های GTI را با جزئیات مشکی و قرمز تزئین شده، می توانید در اینجا بیابید.

سپرهای اسپرت در جلو و عقب وجود دارد و مدل کانسپت بر روی چرخ های الهام گرفته از Mk1 GTI سوار می شود. چراغ‌های عقب تیره‌ هستند و یک اسپویلر با جزئیات مشکی اطراف پنجره ترکیب می‌شود. جلوپنجره به رنگ مشکی با جزئیات قرمز تکمیل شده است و البته می توانید لوگوی GTI را در همه جا پیدا کنید.

فولکس واگن ID.GTI
فولکس واگن ID.GTI

مشخصات فنی فولکس واگن ID.GTI

فولکس‌واگن می‌گوید از یک پیشرانه تک موتوره با عملکرد بالا استفاده می‌کند که شامل قفل دیفرانسیل الکترونیکی برای چرخ‌های جلو است. همچنین طیف وسیعی از سفارشی‌سازی‌ها را از طریق GTI Experience Control ارائه می‌کند.

ویژگی‌های فولکس واگن ID.GTI

طراحی داخلی نیز از  GTIپیروی می‌کند. این خودرو دارای صندلی‌های شطرنجی نمادین و نمایشگردیجیتالی دو صفحه‌ای است.

هنوز هیچ صحبتی در مورد زمان تولید این کانسپت وجود ندارد. با این حال، علاقه مندان می توانند از فولکس واگن ID.GTI در رویداد IAA Mobility 2023 لذت ببرند، جایی که از امروز به نمایش گذاشته می شود.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×