یکشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » رنو گرند کانگو ۲۰۲۴ معرفی شد
رنو گرند کانگو 2024 معرفی شد

رنو گرند کانگو ۲۰۲۴ معرفی شد

۱۴۰۲-۰۶-۱۶ زمان مطالعه: 1 دقیقه 33

رنو گرند کانگو 2024 با حداکثر کارایی و قیمتی مقرون به صرفه معرفی شد.

به گزارش مجله ماشین، این مدل بر اساس نسل سوم کانگو که در سال ۲۰۲۰ معرفی شد، طراحی شده است و یک فضای داخلی مدولار با هفت صندلی ارائه می دهد. در پلتفرم مدولار قطعات اصلی خودرو مانند محورها، سیستم تعلیق و زیر شاسی یکسان هستند. ولی سایر بخش‌ها قابلیت تغییر را دارند. این انعطاف پذیری سبب می‌شود که بتوان خودروهای مختلفی را روی یک پلتفرم تولید کرد. این خودروها می توانند در کلاس‌ها گوناگون قرار داشته باشند و ابعاد آنها با هم فرق کند.

رنو گرند کانگو 2024
رنو گرند کانگو ۲۰۲۴

ویژگی‌های رنو گرند کانگو ۲۰۲۴

گرند کانگو ۲۰۲۴ به عنوان یکی از وسایل نقلیه همه کاره شرکت کننده در نمایشگاه امسال IAA Mobility معرفی شد.همچنین می توانید با برداشتن سه صندلی در ردیف وسط و دو صندلی در ردیف عقب، این مدل را به یک پیکاپ تراک تبدیل کنید. این ظرفیت بارگیری را از ۵۰۰ لیتر با نصب همه صندلی ها به ۳۷۵۰ لیتر با تا شدن صندلی سرنشین جلو افزایش می دهد.

امکان نگهداری اقلام تا طول ۳.۱۱ متر در داخل کابین وجود دارد. فضای داخلی بیش از ۵۸ لیتر فضای ذخیره سازی دارد که شامل یک کشو و فضای ذخیره سازی زیر صندلی های ردیف دوم می شود. سقف مسطح در صندلی های عقب فضای سر زیادی را برای سرنشینان عقب فراهم می کند و ۱۶۴ میلی متر فضای پا را ارائه می دهد.

رنو گرند کانگو 2024
رنو گرند کانگو ۲۰۲۴

مشخصات فنی رنو گرند کانگو ۲۰۲۴

گزینه های موتور شامل پیشرانه های بنزینی، دیزلی و الکتریکی است. رنو گرند کانگو ۲۰۲۴ E-Tech که نسخه الکتریکی به حساب می‌آید، دارای بسته باتری لیتیوم یونی با ظرفیت قابل استفاده ۴۵ کیلووات ساعت است و برد ۲۶۵ کیلومتری را در چرخه WLTP ارائه می دهد.

باتری کاملاً شارژ شده به لطف قدرت ۸۰ کیلووات می تواند ۱۷۰ کیلومتر در ۲۷ دقیقه یا ۸۰ کیلومتر در ۱۰ دقیقه اضافه کند. با استفاده از شارژر AC می توان باتری را از ۱۰% تا ۸۰% در ۲ ساعت و ۴۰ دقیقه شارژ کرد. بسته باتری به مدت ۸ سال یا ۱۶۰۰۰۰ کیلومتر گارانتی می شود و اگر ظرفیت آن به زیر ۷۰ درصد در این مدت کاهش یابد، رنو قول می دهد آن را به صورت رایگان تعویض کند.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 4.67

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×