یکشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » فورد موستانگ Mach-E رالی معرفی شد
فورد موستانگ Mach-E رالی

فورد موستانگ Mach-E رالی معرفی شد

۱۴۰۲-۰۶-۱۹ زمان مطالعه: 2 دقیقه 24

فورد موستانگ Mach-E رالی با 480 اسب بخار قدرت و ۸۸۰ نیوتن متر گشتاور معرفی شد.

به گزارش مجله ماشین، شاسی بلند الکتریکی جدید فورد موستانگ Mach-E رالی معرفی شد. این مدل دارای ویژگی های خاصی در طراحی، سیستم تعلیق است و همچنین به رینگ های آلیاژی سفید ۱۹ اینچی ویژه مجهز شده است.

رونمایی فورد موستانگ Mach-E رالی

نمونه اولیه فورد موستانگ Mach-E رالی اولین بار در جشنواره سرعت گودوود در اوایل سال جاری به نمایش درآمد و اکنون رسماً رونمایی شده است. این خودرو به سیستم تعلیق با فاصله ۲۰ میلی متری بیشتر از Mach-E GT از سطح زمین و کمک فنر MagneRide مجهز شده است.

فورد موستانگ Mach-E رالی
فورد موستانگ Mach-E رالی

مشخصات فنی فورد موستانگ Mach-E رالی

دو موتور الکتریکی در چرخ های جلو و عقب در مجموع ۴۸۰ اسب بخار قدرت و ۸۸۱ نیوتن متر گشتاور تولید می کنند. شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ۳.۵ ثانیه است. با این حال، این مشخصات فنی هنوز هم داده های تخمینی هستند و ممکن است قبل از عرضه رسمی برای فروش، دستخوش تغییرات جزئی شوند.

برد رالی Mach-E تقریباً ۴۰۲ کیلومتر خواهد بود و به لطف بسته باتری ۹۱ کیلووات ساعتی می‌تواند به سرعت شارژ شود. نسخه رالی با طراحی چشمگیر و رینگ های سفید روشن ۱۹ اینچی، کالیپرهای ترمز برمبو قرمز، چراغ های جلو به سبک رالی و اسپویلر قوس دار خاص، آن را از سایر مدل های Mach-E متمایز می کند.

فورد موستانگ Mach-E رالی
فورد موستانگ Mach-E رالی

ویژگی‌های فورد موستانگ Mach-E رالی

فضای داخلی، پانل ابزار، ستون فرمان و پشتی صندلی ها با رنگ سفید روشن برجسته شده است.

این مدل جدید با عملکرد الکتریکی و قابلیت های خارج از جاده توجه ها را به خود جلب می کند و راه حل جدیدی را برای خانواده Ford Mach-E به ارمغان می آورد.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×