یکشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » تصاویر رندر نیسان مورانو جدید
تصاویر رندر نیسان مورانو جدید

تصاویر رندر نیسان مورانو جدید

۱۴۰۲-۰۶-۲۱ زمان مطالعه: 1 دقیقه

تصاویر رندر نیسان مورانو جدید منتشر شد.

به گزارش مجله ماشین، نیسان مورانو از زمان معرفی نسل اول آن در سال ۲۰۱۵با بیش از ۵۰۰۰۰۰ تحویل در بازار ایالات متحده، به یک خودروی خوب تبدیل شده است. در زمانی که کراس اوورها به سرعت در حال توسعه بودند، نیاز به نسل جدید مورانو اجتناب ناپذیر بود. در نهایت، پس از دیدن عکس‌های جاسوسی نسل بعدی مورانو، اولین حدس‌ها در مورد ظاهر این خودروی کاملاً نو شده از راه رسید.

مورانو جدید یاد آور نیسان آریا

در مقایسه با مدل قبلی، یکی از قابل توجه ترین ویژگی های مورانو جدید، جلوپنجره به روز شده V-Motion است. این جلوپنجره عریض‌تر به نظر می‌رسد، اما به نظر می‌رسد که عمق کمتری در قسمت جلویی دارد. به نظر می رسد چراغ های جلوی بزرگ مورانو فعلی کوچکتر خواهند بود و به نظر می رسد برخی از جزئیات نور به قسمت جلوپنجره منتقل شده اند. به طور کلی، به نظر می رسد قسمت جلویی مورانو جدید طراحی قوی دارد که یادآور مدل آریا نیسان است.

تصاویر رندر نیسان مورانو جدید
تصاویر رندر نیسان مورانو جدید

در نمای جانبی، مورانو نسل جدید شباهت زیادی به مدل قبلی دارد. منحنی ستون C به وضوح در زیر روکش استتار قابل مشاهده است. وقتی به عقب می‌رسیم، طراحی جدید جلب توجه می‌کند. در این سمت، قسمتی که از پلاک پایین‌تر است و چراغ‌های ترمز نازک‌تر به نظر می‌رسد که با یک نوار چراغ LED ترکیب شده‌اند.

اگرچه طراحی بیرونی مورانو جدید کاملاً متفاوت با مدل فعلی به نظر می رسد، اما باید توجه داشت که از همان پلت فرم نسل قبل استفاده خواهد شد. پلت فرم احتمالاً به روز شده D نیسان و موتور ۳.۵ لیتری V6 مورانو ۲۰۲۴ همچنان نقش های مهمی را ایفا خواهند کرد.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×