سه شنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » ب‌ام‌و معتقد است خودروهای برقی بسیار سودآورتر خواهند بود
خودروهای الکتریکی ب‌ام‌و

ب‌ام‌و معتقد است خودروهای برقی بسیار سودآورتر خواهند بود

۱۴۰۲-۰۶-۲۷ زمان مطالعه: 1 دقیقه

ب‌ام‌و با دوبرابر کردن فروش خودروهای تمام الکتریکی (EV) خود در سراسر جهان در نیمه اول سال به موفقیت بزرگی دست یافت.

به گزارش مجله ماشین، عامل اصلی این رشد ب‌ام‌و، پشت سر گذاشتن رقبایش مانند مرسدس بنز، آئودی و به ویژه خودروسازان چینی بودند. پیتر نوتا، رئیس بخش فروش ب‌ام‌و معتقد است که خط تولید خودروهای الکتریکی ب‌ام‌و با ورود شش مدل جدید بر روی پلت فرم Neue Klasse، حتی قوی تر خواهد شد.

بسیاری از خودروسازان نگران رکود در بازار خودروهای جدید آلمان از سه ماهه چهارم سال هستند. رئیس بخش فروش ب‌ام‌و بیان می کند که ب‌ام‌و از نظر سفارشات جدید از کل بازار جلوتر است. پشت این موفقیت ب‌ام‌و طیف محصولات قوی این برند و به ویژه افزایش تقاضا برای مدل های تمام الکتریکی است.

این یادداشت همچنین خاطرنشان می کند که کاهش یارانه خودروهای الکتریکی در آلمان می تواند بر تقاضا تأثیر بگذارد، اما به اهمیت یک استراتژی پایدار برای ترویج تحرک الکتریکی اشاره می کند. ب‌ام‌و با موفقیت این استراتژی را با مدل های تمام الکتریکی و پلاگین هیبریدی ادامه می دهد.

توانایی ب‌ام‌و برای پیشی گرفتن از رقبای خود و تبدیل شدن به رهبر در بازار خودروهای الکتریکی در چین، تعهد این شرکت به تحرک الکتریکی و توانایی آن برای رقابت در صنعت خودروسازی که به سرعت در حال تغییر است را نشان می دهد. در دراز مدت، ممکن است روزهای سختی پیش روی صنعت خودروسازی آلمان باشد. به همین دلیل است که بسیاری از خودروسازان، از جمله ب‌ام‌و ، باید خود را در نرم افزار بهبود بخشند. بنابراین آنها می توانند با رقیب تگزاسی خود تسلا رقابت کنند!

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×