دوشنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » فورد رنجر پلاگین هیبرید ۲۰۲۵ معرفی شد
فورد رنجر پلاگین هیبرید 2025

فورد رنجر پلاگین هیبرید ۲۰۲۵ معرفی شد

۱۴۰۲-۰۶-۲۹ زمان مطالعه: 1 دقیقه 23

فورد رنجر پلاگین هیبرید 2025 که به طور اختصاصی برای بازار اروپا عرضه‌خواهد شد با بالاترین گشتاور خروجی ، معرفی شد.

به گزارش مجله ماشین، فورد رنجر پلاگین هیبرید ۲۰۲۵  به صورت رسمی معرفی شد. رنجر برقی که از اواخر سال جاری وارد مرحله تولید می شود، در ماه های اول سال آینده پذیرای کاربران خواهد بود. این مدل در حال حاضر انحصاری اروپا خواهد بود. رنجر در حال حاضر پرفروش ترین مدل پیک آپ در اروپا است.

مشخصات فنی فورد رنجر پلاگین هیبرید ۲۰۲۵

فورد رنجر پلاگین هیبرید ۲۰۲۵ از یک موتور احتراق داخلی ۲.۳ لیتری در مشتق الکتریکی خود استفاده خواهد کرد. واحد ۴ سیلندر با باتری کوچک و موتور الکتریکی تکمیل می شود.

فورد رنجر پلاگین هیبرید 2025
فورد رنجر پلاگین هیبرید ۲۰۲۵

فورد اطلاعات فنی بیشتری در مورد این مدل را به اشتراک نگذاشته است. با این حال، در بیانیه‌ای از سوی فورد تاکید شده است که فورد رنجر پلاگین هیبرید ۲۰۲۵ “رنجر جدید با بالاترین گشتاور خروجی” خواهد بود. این کار گمانه زنی را برای ما بسیار آسان می کند.

امروزه بالاترین گشتاور مدل خانواده رنجر از موتور ۳.۰ لیتری V6 دیزلی موجود در ایالات متحده استفاده می کند. این موتور در مجموع می تواند ۶۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. به عبارت دیگر، فورد رنجر پلاگین هیبرید ۲۰۲۵ به این شکل ظاهر می شود.

فورد همچنین اعلام کرد که این مدل می تواند ۴۵ کیلومتر را کاملا برقی طی کند. این مدل دارای ظرفیت یدک کشی تقریباً ۳.۵ تن است. سیستم جدید Pro Power Onboard فورد نیز با این مدل وارد زندگی ما خواهد شد.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×