جمعه , ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » مرسدس یک قدم جلوتر از سایر رقبا
تست تصادف مرسدس EQE توسط NCAP

مرسدس یک قدم جلوتر از سایر رقبا

۱۴۰۲-۰۷-۰۶ زمان مطالعه: 1 دقیقه 7

مدیرعامل مرسدس بنز می گوید هیچ برند دیگری به اندازه مرسدس تست ایمنی انجام نمی دهد.

به گزارش مجله ماشین، سازمان‌های رسمی مستقلی مانند Euro NCAP، ADAC یا IIHS وجود دارند که آزمایش‌های تصادف را برای ارزیابی میزان ایمنی یک وسیله نقلیه در صورت تصادف انجام می‌دهند. خودروسازان نیز قبل از تولید مدل‌های آینده‌شان، آزمایش‌های تصادف خود را انجام می‌دهند. در گذشته مطلب کاملی را از تفاوت تست تصادف در اروپا با تست تصادف در چین منتشر کرده‌ایم.

کالنیوس مدیر عامل مرسدس بنز در پاسخ به این سوال که این شرکت چگونه می خواهد با رقبای چینی در اروپا مبارزه کند، بیان داشت: به سختی می‌توان خودرویی را پیدا کرد که بتواند سدان کانسپت CLA که اخیراً رونمایی شده است را شکست دهد. هیچ شرکتی شجره نامه ایمنی طولانی تر و عمیق تر از مرسدس ندارد. می توانید به یک شرکت بیمه یا آژانس رتبه بندی ایمنی بروید و چند ستاره بگیرید. ما همیشه می گوییم یک ستاره کافی است ولی آن ستاره مرسدس است. ما طیف وسیعی از آزمایش ها را انجام می دهیم که هیچ برندی این تست‌ها را انجام نمی‌دهد. ما با وسایل نقلیه خود تصادف می کنیم، با وسایل نقلیه رقیب تصادف می کنیم و احساس می کنیم که چه چیزی کار می کند و چه چیزی خوب نیست.

وی در ادامه خاطرنشان کرد که توجه به جزئیات در طول توسعه باعث برتری ستاره سه‌پر نسبت به رقبای چینی‌اش می‌شود، به همین دلیل او نگران ورود مدل‌ها و ساخت‌های جدید به اروپا نیست.

کالنیوس تاکید کرد: مرسدس در حال کار بر روی محافظت از خط تولید خود با صرف میلیاردها یورو برای نسل بعدی خودروهای الکتریکی است. این شرکت قبلاً گفته است که می‌خواهد تا سال ۲۰۳۰ تا جایی که شرایط بازار اجازه می‌دهد کاملاً برقی شود. با این حال، هنوز با موتورهای بنزینی و دیزلی خداحافظی نمی‌کند.

وی افزود: خودروهای برقی با در نظر گرفتن کل فرآیند تولید هنوز ۷۰ درصد کارآمدتر هستند. با این حال شاهد این نیستیم که در این دهه خودروهای الکتریکی مورد توجه قرار گیرد.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

تعداد دیدگاه‌ها: ۲

  1. هوشنگ بایی

    فقط مرسدس بنز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×