پنجشنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » تویوتا توندرا ۱۷۹۴ لیمیتد ادیشن ۲۰۲۴ معرفی شد
تویوتا توندرا 1794 لیمیتد ادیشن 2024

تویوتا توندرا ۱۷۹۴ لیمیتد ادیشن ۲۰۲۴ معرفی شد

۱۴۰۲-۰۷-۰۸ زمان مطالعه: 2 دقیقه 19

تویوتا توندرا 1794 لیمیتد ادیشن 2024 به کابینی با فضای داخلی چرم درجه یک، قابلیت‌های آفرود پیشرفته و لوازم جانبی منحصربه‌فرد مجهز شده است.

به گزارش مجله ماشین، تویوتا توندرا ۱۷۹۴ لمیتد ادیشن ۲۰۲۴  در نمایشگاه ایالتی تگزاس رونمایی شد.

تویوتا توندرا ۱۷۹۴ لیمیتد ادیشن ۲۰۲۴ به عنوان ادای احترام به قدیمی ترین مزرعه تگزاس نامگذاری شده است که در سال ۱۷۹۴ در نزدیکی سن آنتونیو امروزی تاسیس شد. تویوتا بخش بزرگی از مزرعه را برای کارخانه خود در سن آنتونیو خریداری کرد که علاوه بر تویوتا سکویا، توندرا را نیز در آن تولید می‌کند.

نمای عقب تویوتا توندرا 1794 لیمیتد ادیشن 2024
نمای عقب تویوتا توندرا ۱۷۹۴ لیمیتد ادیشن ۲۰۲۴

ویژگی‌های تویوتا توندرا ۱۷۹۴ لیمیتد ادیشن ۲۰۲۴

واضح ترین تغییر بین نسخه استاندارد و نسخه لیمیتد، فضای داخلی است. تویوتا با شرکت Saddleback Leather شراکت کرد تا یک چرم منحصر به فرد و درجه یک تولید کند که به نظر می رسد با دست دوخته شده و با نشان ۱۷۹۴ بر روی صندلی حک شده است. این شرکت همچنین به طور اختصاصی برای این مدل یک کیف بزرگ، جعبه ابزار، دستکش و یک کیسه کوچک تولید می‌کند که به خریدان عرضه می‌شود.

کابین تویوتا توندرا 1794 لیمیتد ادیشن 2024
کابین تویوتا توندرا ۱۷۹۴ لیمیتد ادیشن ۲۰۲۴

طراحی تویوتا توندرا ۱۷۹۴ لیمیتد ادیشن ۲۰۲۴

نمای بیرونی تویوتا توندرا ۱۷۹۴ لیمیتد ادیشن ۲۰۲۴ شامل جلوپنجره کرومی تیره، قالب‌بندی‌های کناری بدنه با المان‌های سیاه‌، و درب عقب با نشان نسخه لیمیتد مشخص است. تویوتا توندرا ۱۷۹۴ لیمیتد ادیشن ۲۰۲۴ با ۴ رنگ عرضه می‌شود.

مشخصات تویوتا توندرا ۱۷۹۴ لیمیتد ادیشن ۲۰۲۴

مهندسان تویوتا قابلیت های عملکرد آفرود توندرا را به خوبی تنظیم کردند. این پیشرفت‌ها شامل سیستم تعلیق ارتقا یافته FOX با شوک‌های بای‌پس داخلی FOX با قطر ۲.۵ اینچ است. ارتفاع سواری ۱.۱ اینچ بالابر می شود که باعث بهبود وضعیت و فاصله از زمین می شود. در نهایت، تویوتا ترکیب ویژه چرخ و لاستیک آفرود را اضافه کرد.

تنها ۱۵۰۰ دستگاه از تویوتا توندرا ۱۷۹۴ لیمیتد ادیشن ۲۰۲۴ تولید می‌شود که هر کدام دارای یک برچسب برجسته روی داشبورد هستند. قیمت نسخه پایه تویوتا توندرا ۱۷۹۴ لیمیتد ادیشن ۶۴۳۱۰ دلار خواهد بود.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×