یکشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » هوندا پرولوگ ۲۰۲۴ معرفی شد
هوندا پرولوگ 2024

هوندا پرولوگ ۲۰۲۴ معرفی شد

۱۴۰۲-۰۷-۰۹ زمان مطالعه: 2 دقیقه 40

هوندا پرولوگ 2024 اولین خودروی تمام الکتریکی هوندا که از پلت فرم EV جنرال موتورز استفاده می کند، معرفی شد.

به گزارش مجله ماشین، هوندا پرولوگ ۲۰۲۴ تمام نکات اصلی زبان طراحی هوندا را دارد.

در حالی که این یک شاسی بلند هوندا است، پرولوگ ۲۰۲۴ تغییرات قابل توجهی در ظاهر لوگو خود خواهد داشت. این لوگوی هوندا فقط در خودروهای تمام الکتریکی این شرکت استفاده خواهد شد.

هوندا تنها یک بسته باتری ۸۵ کیلووات ساعتی برای ارائه در تریم های پرولوگ دارد. ظرفیت ۸۵ کیلووات ساعتی به این معنی است که شما می توانید تا ۱۵۵ کیلووات شارژ با شارژر سریع DC و حدود ۶۵ مایل برد را در حدود ۱۰ دقیقه دریافت کنید.

نمای عقب هوندا پرولوگ 2024
نمای عقب هوندا پرولوگ ۲۰۲۴

مشخصات هوندا پرولوگ ۲۰۲۴

هوندا انتظار دارد که Prologue FWD تک موتوره بتواند با یک بار شارژ بیش از ۳۰۰ مایل را طی کند، اما هنوز عدد دقیقی را ارائه نکرده است. نسخه‌های FWD EX و FWD و AWD Touring نیز از چرخ‌های ۱۹ اینچی روی لاستیک‌های ۱۹ اینچی ۲۵۵/۶۰ استفاده می‌کنند که باریک‌تر از تایرهای موجود در چرخ‌های ۲۱ اینچی با لاستیک ۲۷۵/۴۵ است.

از آنجایی که هوندا دقیقاً نمی داند که دارندگان پرولوگ با چه وضعیت گاراژی مواجه خواهند شد، تصمیم گرفت سه بسته اختیاری برای شارژ را انتخاب کند که در قیمت پرولوگ ۲۰۲۴ گنجانده می شود. اولین مورد، شارژ عمومی ۷۵۰ دلاری است که به هر کسی که به پریز ۱۲۰ ولت یا ۲۴۰ ولت دسترسی ندارد، امکان شارژ رایگان با یک شارژر عمومی موجود را می‌دهد. بسته دوم یک بسته شارژ قابل حمل است که قادر به استفاده از کابل شارژ ۷.۶ کیلوواتی است و همچنین شامل ۳۰۰ دلار اعتبار شارژ عمومی و ۲۵۰ دلار مشوق نصب از طریق Honda Home Electrification (HHE) است. در نهایت، بسته ایستگاه شارژ خانگی ۱۱.۵ کیلوواتی وجود دارد که شامل ۱۰۰ دلار اعتبار شارژ عمومی و ۵۰۰ دلار مشوق نصب است.

نمای جانبی هوندا پرولوگ 2024
نمای جانبی هوندا پرولوگ ۲۰۲۴

کابین هوندا پرولوگ ۲۰۲۴

با رفتن به داخل، کابینی بسیار مدرن و جادار را مشاهده خواهید کرد. تریم‌های EX و Elite با صندلی راننده برقی هشت جهته همراه هستند و هر دو صندلی راننده و سرنشین جلو دارای گرمکن هستند. صندلی‌های عقب فقط در دو موقعیت می‌توانند به عقب جمع شوند می‌کند و همچنان برای نشستن راحت هستند. جایگاه صندلی‌های وسط نیز دارای پایین‌ترین قسمت صندلی است تا به مسافران قد بلندتر کمک کند. هنگامی که به عنوان صندلی استفاده نمی شود، پشتی صندلی وسط می تواند پایین بیاید و به عنوان تکیه گاه بازو با دو جا لیوانی برای سرنشینان عقب استفاده شود. در تمام تریم‌ها، یک نمایشگر ۱۱.۰ اینچی وجود دارد.

کابین هوندا پرولوگ 2024
کابین هوندا پرولوگ ۲۰۲۴

اگر ترجیح می دهید تلفن خود را به سیستم اطلاعات سرگرمی پرولوگ وصل کنید، دو پورت شارژ USB-C و داده برای سرنشینان جلویی را در خود جای می دهد که نرخ شارژ ۴۵ وات و پریز برق ۱۲ ولت را در سمت راست ارائه می دهد. سرنشینان عقب دو پورت USB-C خود را دریافت می کنند، اما آن ها فقط شارژ می شوند. سرنشینان عقب همچنین یک پریز ۱۲۰ ولت برای استفاده در لپ‌تاپ‌ها یا سایر دستگاه‌های AC دارند.

این شرکت تاریخ دقیق یا قیمت دقیقی برای هوندا پرولوگ ۲۰۲۴ ارائه نکرده است. در حال حاضر، می‌گوید انتظار می‌رود اولین شاسی‌بلند تمام الکتریکی خود تا اوایل سال ۲۰۲۴ در سراسر کشور با قیمت بالای ۴۰۰۰۰ دلار در دسترس باشد. هوندا در اواخر سال جاری پیش فروش پرولوگ را آغاز خواهد کرد.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×