شنبه , ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » کاروان سالال ۲۰، کاروانی دنج و کاربردی برای تمام ایام
کاروان سالال 20

کاروان سالال ۲۰، کاروانی دنج و کاربردی برای تمام ایام

۱۴۰۲-۰۷-۰۹ زمان مطالعه: 1 دقیقه 15

کاروان سالال 20 که خانه‌ای کوچک به حساب ‌می‌آید، دارای فضای داخلی فوق العاده دنج و کاربردی است.

به گزارش مجله ماشین، علاقه به کاروان‌ها در جهان به طور قابل توجهی در حال افزایش است. به این ترتیب سازندگان بیشتری برای پاسخگویی به تقاضای روزافزون وارد بازار می‌شوند و با طراحی‌های آگاهانه خود سعی در جذب مشتریان دارند.

آرتل تینی هومز، شرکت نوپا کانادایی که در زمینه ساخت کاروان فعالیت دارد، یکی از بازیگران جدید این صنعت است. آنها خانه های دست ساز سازگار با محیط زیست را که هم راحتی و هم عملکرد را ارائه می دهد و به طور جداگانه برای برآورده کردن نیازها و خواسته های خاص مشتریان طراحی شده است را تولید می کنند. مدل سالال ۲۰ یکی از اولین خانه‌های کوچکی است که توسط این شرکت طراحی و ساخته شده است و دارای ساختاری محکم، نمای بیرونی مدرن، و فضای داخلی دنج و دلپذیر برای حداکثر سه نفر است.

کاروان سالال 20 در شب
کاروان سالال ۲۰ در شب

کاروان سالال ۲۰ برای تمام ایام سال

بسیاری از کاروان‌های ساخته شده توسط سازندگان اروپایی یا آمریکایی به گونه‌ای ساخته نشده‌اند که در چهار فصل قابل زندگی باشند، ولی تولیدکنندگان کانادایی که از ویژگی‌های آب و هوای محلی خود آگاه هستند، به ساختن کاروانهایی به سبک خانه‌های کوچک تمرکز می‌کنند که برای همه فصول سال مناسب باشد. این کاروان‌ها از نظر ساختاری سفت و سخت، کاملا ضد آب و دارای عایق بندی محکم روی چرخ ها است.

مشخصات کاروان سالال ۲۰

این خانه کوچک بر روی یک تریلر دو محوره و دارای گواهی حمل و نقل کانادا ساخته شده است و طول آن ۶ متر و عرض ۲.۶ متر است. همچنین ۲۲.۸ متر مربع فضای داخلی را ارائه می دهد، اما می تواند که شامل آشپزخانه، قسمت نشیمن، اتاق خواب و حمام می‌شود.

کاروان سالال 20
کاروان سالال ۲۰

در کل همه چیزهایی را که یک فرد برای زندگی راحت نیاز دارد در این کاروان وجود دارد. کاوانی که که در زمستان سیستم گرمایش قوی و در تابستان خنک‌تر باشد نیز به جذابیت این کاروان اضافه می‌کند.

طراحی کاروان سالال ۲۰

نمای بیرونی خانه که با روکش و تزئینات سرو قرمز غربی پوشیده شده است، تماماً سیاه رنگ شده است. این کاروان مجهز به سقف فلزی است. در مورد فضای داخلی، ترکیبی از کاج جامد و تخته چندلای توس برای دیوارها و سقف، همراه با کفپوش های لمینت استفاده شده است.

یک درب جلویی فایبرگلاس به داخل اتاق نشیمن جمع و جور منتهی می شود که فضای کافی برای یک کاناپه سه نفره دارد. برای یک خانه ۲۲.۸ متری انتظار دارید فضای داخلی بیش از حد تنگ یا محدود باشد، اما اینطور نیست. طراحان به سراغ یک طبقه همکف با فضای باز رفتند که باعث می‌شود اتاق نشیمن و آشپزخانه، فضای جادارتری را داشته باشند.

استفاده از تابلوهای سفید روی دیوارها و پنجره ها در سرتاسر هم به باز بودن فضا می افزاید. علاوه بر درب شیشه ای، فضای نشیمن دارای یک پنجره بزرگ است که با سرو قرمز غربی قاب شده است و نور طبیعی زیادی را به داخل می آورد.

آشپز خانه کاروان سالال 20
آشپز خانه کاروان سالال ۲۰

ویژگی‌های آشپزخانه کاروان سالال ۲۰

آشپزخانه مجهز به کشوها و کمدهای با بسته شدن نرم و وسایل مدرنی است که آن را برای پخت غذاهای مورد علاقه شما عالی می کند. از جمله می توان به یک کاسه سینک استیل ضد زنگ، یک اجاق گاز دو شعله، یک هود، مایکروویو، و یک یخچال فریزر اشاره کرد. مشتریان می توانند بین میزهای چوبی یا لمینت یکی را انتخاب کنند، اما صرف نظر از اینکه چه چیزی را انتخاب می کنند، فضای کافی برای تهیه غذا وجود دارد.

نشیمن کاروان سالال 20
نشیمن کاروان سالال ۲۰

ویژگی‌های نشیمن کاروان سالال ۲۰

استفاده از مبلمان چند منظوره برای افزایش کاربردی بودن یک فضای جمع و جور یک روش معمول در طراحی خانه های کوچک است.  اتاق خواب بزرگ از طریق یک راه پله سفارشی قابل دسترسی است و راحت و دنج به نظر می رسد. در اتقا خواب نیز یک تخت کوئین سایز قرار می گیرد.

حمام کاروان سالال ۲۰

در نهایت توجه قابل توجهی به حمام شده است که تمام عرض خانه را می گذراند و کاملاً کاربردی است. این حمام شامل وسایل مدرنی مانند دوش ایستاده لوکس و دیوارهای کاشی کاری شده، سینک ظرفشویی و توالت است.

قیمت کاروان سالال ۲۰

در مورد قیمت، خانه کوچک سالال ۲۰ استاندارد از ۱۰۴۹۰۰ دلار کانادا شروع می شود که با نرخ ارز فعلی حدود ۷۷۲۰۰ دلار آمریکا است.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×