شنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » نیسان هایپر اوربن کانسپت معرفی شد
نیسان هایپر اوربن کانسپت

نیسان هایپر اوربن کانسپت معرفی شد

۱۴۰۲-۰۷-۱۳ زمان مطالعه: 1 دقیقه 6

نیسان هایپر اوربن کانسپت به طور رسمی در نمایشگاه خودروی ژاپن رونمایی خواهد شد.

به گزارش مجله ماشین، در اواخر این ماه، نمایشگاه خودروی ژاپن در توکیو برگزار می‌شود و نیسان از مجموعه خودروهای کانسپت تمام الکتریکی هیجان انگیزاش رونمایی می کند. قرار است نیسان هایپر اوربن کانسپت در این نمایشگاه به طور رسمی رونمایی بشود.

نیسان هایپر اوربن کانسپت مجهز به سیستم مدیریت شارژ هوشمند می‌باشد. سیستم مدیریت شارژ هوشمند دارای یک ویژگی هوش مصنوعی است که می تواند خودروها را به طور مستقل شارژ کند، انرژی را به ساختمان ها منتقل کند و انرژی را به طور کارآمد مدیریت کند.

ویژگی‌های نیسان هایپر اوربن کانسپت

این کانسپت همچنین پایداری را در چرخه عمر خودرو اعمال می کند. به‌روزرسانی‌های سخت‌افزاری و به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری منظم، تجربه مالکیت جدیدی را برای سال‌های آینده به ارمغان می‌آورند. به عنوان مثال، فضای داخلی را می توان با یک گرافیک داشبورد جدید به روز کرد که منعکس کننده آخرین فناوری ها و روندها در رابط کاربری است. این مورد برای افرادی که عادت به نگهداری دراز مدت از لوازم شخصی را دارند می‌تواند هیجان انگیز باشد.

نیسان هایپر اوربن کانسپت
نیسان هایپر اوربن کانسپت

طراحی نیسان هایپر اوربن کانسپت

این خودرو نمایانگر طراحی آینده و قابلیت های تکنولوژی محصولات الکتریکی نیسان است. بسته به زاویه ای که نور به بدنه نیسان هایپر اوربن کانسپت برخورد می کند رنگ زرد لیمویی بدنه به صورت رنگی تغییر می کند. درهای جلو و عقب حس فضا و اصالت را ایجاد می کنند. با طراحی اسپرت، کارایی بیشتر برای آیرودینامیک فراهم می‌شود. لاستیک‌های پهن نیز ظاهر اسپرت را کامل می کنند.

کابین نیسان هایپر اوربن کانسپت
کابین نیسان هایپر اوربن کانسپت

کابین نیسان هایپر اوربن کانسپت

فضای داخلی برای هماهنگی با فضاهای زندگی شهری طراحی شده است. با الهام از مثلث های در حال تغییر، داشبورد و صفحه نمایش را می توان با توجه به خلق و خوی کاربر سفارشی کرد. علاوه بر این، صندلی‌های جلو و صندلی‌های عقب را می‌توان تا کرد و چیزی مانند یک مبل ایجاد کرد. نیسان هایپر اوربن کانسپت آرامش و راحتی را به‌عنوان راهی برای دور شدن از شلوغی زندگی روزمره کاملاً ترکیب می‌کند. کاربر می تواند در هر مکانی پارک کند و از فضای داخلی خودرو برای استراحت و آرامش استفاده کند.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×