جمعه , ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » ورزشی » استون مارتین: برخی از تیم‌ها بهتر از ما کار کردند
فرناندو آلونسو راننده تیم استو مارتین

استون مارتین: برخی از تیم‌ها بهتر از ما کار کردند

۱۴۰۲-۰۷-۱۵ زمان مطالعه: 1 دقیقه

مدیر اجرایی تیم استون مارتین اعلام کرد که تیم های رقیب در مسابقه فرمول یک فصل 2023 عملکرد بهتری دارند.

به گزارش مجله ماشین، در فصل جاری استون شروع بسیار خوبی داشت و فرناندو آلونسو راننده قدیمی آن در شش مسابقه اول پنج سکو را به ثمر رساند، ولی در تابستان همه چیز برای این تیم سخت‌ شد. آلونسو در هشت مسابقه گذشته تنها توانست یک سکو را تجربه بکند.

این تیم در حال حاضر چهارمین تیم جدول رده بندی قهرمانی است و مک لارن پشت سر آنها به این جایگاه چشم دوخته است.

تام مک کالو مدیر اجرایی این تیم اعلام کرد که تیم آنطور که او امیدوار بود پیشرفت نکرده است و تیم های رقیب که فصل را از پشت شروع کرده بودند، کار بهتری برای کاهش فاصله انجام داده اند.

مک کالو بیان داشت: قطعاً تیم‌هایی مانند مک لارن و مرسدس که در ابتدای سال عملکرد ضعیفی داشتند و یک گام به عقب برداشتند و ما می‌دانستیم که بر آن غلبه خواهیم کرد. در ابتدای سال از اینکه دومین یا سومین تیم سریع بودیم کمی شگفت زده بودیم، اما فاصله بین تیم های سریع دوم، سوم و چهارم همیشه بسیار کم بود، بنابراین همیشه می دانستیم که امکان عقب افتادن وجود دارد.

وی افزود: با اضافه کردن قطعات به ماشین و در نتیجه سریعتر کردن ماشین‌ها، برخی تیم ها بهتر از ما کار کردند و ما باید این را بپذیریم و بدیهی است که ما امیدوار بودیم قوی‌تر شویم. وظیفه ما این است که سعی کنیم ماشین را در هر ۲۳ پیست سریع کنیم و هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن در این زمینه داریم.

وی اظهار کرد: از نظر آیرودینامیکی، ما درک خوبی از عملکرد خودرو در ارتفاع و محدوده سرعت داریم. همچنین می‌دانیم که در چه زمینه‌هایی می‌خواهیم پیشرفت کنیم، بنابراین این روند ادامه دارد و امسال چند بخش دیگر به ما کمک خواهد کرد.

لازم به ذکر است که تیم استون مارتین در ژاپن با مشکل مواجه شد. جایی که آلونسو با ۱:۱۴.۷۲۵ ثانیه پشت سر مکس ورشتاپن به مقام هشتم رسید و لنس استرول هم تیمی او با بال عقب شکسته از مسابقه کنار رفت.

با این حال، این تیم انتظار دارد که فرم بهتری را در این آخر هفته در قطر نشان دهد.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

تعداد دیدگاه‌ها: ۱

  1. هوشنگ بایی

    فرمول یک دیگه هیجان سابق رو نداره تا فصل دیگه ببینیم چی میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×