پنجشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » سوبارو WRX TR مدل ۲۰۲۴ معرفی شد
سوبارو WRX TR مدل 2024

سوبارو WRX TR مدل ۲۰۲۴ معرفی شد

۱۴۰۲-۰۷-۱۵ زمان مطالعه: 1 دقیقه 5

سوبارو WRX TR مدل 2024 به عنوان یک نسخه تهاجمی تر از سدان اسپرت این برند معرفی شد.

به گزارش مجله ماشین، سوبارو WRX TR مدل ۲۰۲۴ بالاخره معرفی شد. انتخاب لاستیک سوبارو بسیار مهم است. از لاستیک‌های ۲۴۵/۳۵ R19 بریجستون پوتنزا S007 به صورت استاندارد روی خودرو استفاده می شود. این لاستیک ها تضمین می کنند که ماشین در شرایط جاده خشک و خیس چسبندگی خود را از دست نمی دهد.

مشخصات فنی سوبارو WRX TR مدل ۲۰۲۴

سوبارو اعلام کرد که WRX TR جدید هندلینگ بهتر، پاسخ فرمان بهتر و کنترل بدنه را ارائه می دهد. در زیر کاپوت  موتور ۲.۴ لیتری را می بینیم که به تامین تمام این قطعات کمک می کند. این خودرو با قدرت ۲۷۴ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتن متر، دارای چهار چرخ محرک کامل است و در هندلینگ با بردار گشتاور فعال، سازش ناپذیر است. داده‌های قدرتی که به آن اشاره کردیم تنها با یک گیربکس ۶ سرعته دستی ارائه می شود. ما انتظار نداشتیم که خودرویی که ادعا می‌کند DNA رالی دارد فقط با گیربکس اتوماتیک در دسترس باشد.

سوبارو WRX TR مدل 2024
سوبارو WRX TR مدل ۲۰۲۴

سوبارو WRX TR مدل ۲۰۲۴ افزایش عملکرد ترمز خود را مدیون کالیپرهای ترمز جلو شش پیستون خریداری شده از برمبو است. در قسمت عقب، یک ترمز دو پیسستون نیز وجود دارد که توسط برمبو تولید شده است. از دیسک های ۳۴۰ میلی متری در جلو و دیسک های ۳۲۶ میلی متری در عقب استفاده شده است.

قیمت سوبارو WRX TR مدل ۲۰۲۴

قیمت اولیه ماشین سوبارو WRX TR مدل ۲۰۲۴، ۳۸۵۱۵ دلار اعلام شده است.

 

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×