یکشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » تصاویر رندر ب‌ام‌و سری ۵ تورینگ ۲۰۲۴ منتشر شد
ب‌ام‌و سری 5 تورینگ 2024

تصاویر رندر ب‌ام‌و سری ۵ تورینگ ۲۰۲۴ منتشر شد

۱۴۰۲-۰۷-۱۶ زمان مطالعه: 1 دقیقه

تصاویر رندر ب‌ام‌و سری 5 تورینگ 2024 به وضوح خطوط طراحی کلی خودرو را نشان می‌دهند.

به گزارش مجله ماشین، در مقایسه با سدان سری ۵، مدل تورینگ ۸.۶ سانتی‌متر طول و ۲.۳ سانتی‌متر در عرض رشد کرده است که به ظرفیت حمل بار نسخه واگن کمک می‌کند.

این تصاویر غیررسمی با استفاده از رنگ‌های خلاقانه، ب‌ام‌و سری ۵ تورینگ ۲۰۲۴ را به عنوان نسخه M Performance که حس اسپرت‌تری به خودرو می‌دهد، به تصویر می‌کشد.

مهم‌ترین تغییر در تصاویر رندر ب‌ام‌و سری ۵ تورینگ ۲۰۲۴  را می‌توان به ضربه گیرها نسب داد. در ورودی‌های هوای جانبی نیز از قطعات مشکی براق اضافی استفاده شده است.

نمای عقب ب‌ام‌و سری 5 تورینگ 2024
نمای عقب ب‌ام‌و سری ۵ تورینگ ۲۰۲۴

در عقب، یک سپر اسپرت وجود دارد که سیگنال‌های عقب را به شکل مثلثی قاب می‌کند، طراحی که سبکی بسیار شبیه به نسخه سدان با تجهیزات M Performance را ارائه می‌دهد. این نسخه نسبت به نسل قبل به زمین نزدیک‌تر می‌شود که نشان می‌دهد خودرو ظاهر اسپرتی دارد.

مشخصات فنی ب‌ام‌و سری ۵ تورینگ ۲۰۲۴

ب‌ام‌و، سری ۵ تورینگ ۲۰۲۴ را با طیف وسیعی از گزینه های موتور قدرتمند عرضه خواهد کرد. مدل سدان ۵۳۰i، ابتدایی ترین نسخه در ایالات متحده، دارای یک موتور ۲.۰ لیتری چهار سیلندر توربو شارژ با ۲۵۸ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور خواهد بود.

به غیر از این نسخه، مدل ۵۴۰i چهار چرخ متحرک نیز وجود خواهد داشت و این نسخه از موتور شش خطی معروف این برند استفاده می کند. این موتور قادر به تولید ۳۸۰ اسب بخار قدرت و ۵۲۰ نیوتن متر گشتاور خواهد بود.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×