جمعه , ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » لیتل جی با برد بیش از ۴۰۰ کیلومتر
رندر مرسدس لیتل جی

لیتل جی با برد بیش از ۴۰۰ کیلومتر

۱۴۰۲-۰۷-۲۳ زمان مطالعه: 1 دقیقه

لیتل جی که یک نسخه جمع و جور و جذاب از کلاس G فعلی می‌باشد، به زودی رونمایی خواهد شد.

به گزارش مجله ماشین، مرسدس بنز در حال آماده شدن برای افزودن یک نسخه شاسی بلند جدید هیجان انگیز به کلاس G معروف است. این مدل که با نام “Little G” شناخته می شود، به زودی وارد دنیای شاسی‌بلندها خواهد شد. در حالی که کلاس G سنتی با آپشن های الکتریکی به روز می شود، “Little G” به طور کامل با برق کار می کند، که به معنای رویکرد سازگار با محیط زیست و عملکرد بالا است.

زمانی که اولا کالنیوس مدیرعامل مرسدس بنز، این مدل هیجان انگیز را به طور رسمی در رویداد IAA 2023 معرفی کرد، با استفاده از نام G کوچک، عموم را به وجد آورد. با این حال، هنگامی که تولید انبوه آغاز شود، احتمالاً این نام مستعار شیرین با نام رسمی تر، “EQG” جایگزین خواهد شد.

رندر مرسدس لیتل جی
رندر مرسدس لیتل جی

مشخصات فنی لیتل جی

جزئیات فنی سری G الکتریکی و کوچک در حال حاضر به طور کامل مشخص نیست. طبق پیش‌بینی‌ها، لیتل جی از پلتفرم کامپکت معماری مدولار (MMA) مرسدس استفاده خواهد کرد. این پلت فرم می تواند هم موتورهای احتراق داخلی و هم موتورهای الکتریکی را پشتیبانی کند. انتظار می رود لیتل جی در نسخه الکتریکی خود دارای سیستم چهار چرخ متحرک، قابلیت شارژ سریع و برد بیش از ۴۸۰ کیلومتر باشد.

طراحی بیرونی لیتل جی به روز خواهد شد تا منعکس کننده خط مدرن و پیچیده مرسدس باشد. در حالی که مرسدس از این مدل به عنوان یک SUV کوچک یاد می‌کند، احساس برتری را ارائه می دهد و در عین حال عملکرد شهری و خارج از جاده را با هم ارائه می دهد./

 

بیشتر بخوانید

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

تعداد دیدگاه‌ها: ۱

  1. هوشنگ بایی

    کلاس جی باید تبدیل به یک برند جداگانه ولوکس تبدیل بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×