یکشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » تصاویر EM90 اولین مینی ون ولوو منتشر شد
ولوو EM90  مدل 2024

تصاویر EM90 اولین مینی ون ولوو منتشر شد

۱۴۰۲-۰۷-۲۴ زمان مطالعه: 1 دقیقه 2

تصاویر EM90 اولین مینی ون ولوو که نمای بیرونی را به طور کامل نشان می دهد منتشر شد.

به گزارش مجله ماشین، تصاویر EM90 اولین مینی ون ولوو در وبسایت وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین منتشر شد. مینی ون برقی ولوو EM90  مدل ۲۰۲۴ بر اساس Zeekr 009 ساخته شده است. قرارگیری آینه های جانبی، دستگیره درها و دوربین‌های روی گلگیر نیز Zeekr 009 را تداعی می‌کند. با این حال، EM90 دارای نمای جلوی بازطراحی شده با چراغ های متفاوت است تا ظاهرش را با دیگر ولووها هماهنگ کند.

در طراحی قسمت عقب نیز برای تطبیق بهتر با سایر محصولات ولوو اصلاحاتی انجام شده است ولی موقعیت دوربین در زیر پلاک خودرو ثابت می‌کند این که این مینی‌ون بر اساس Zeekr 009 ساخته شده است .

مشخصات ظاهری EM90

بر اساس اطلاعات منتشر شده در وب سایت وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین، ولوو EM90 دارای طول ۵۲۰۶ میلی متر، عرض ۲۰۲۴ میلی متر و ارتفاع ۱۸۵۹ میلی متر است. این خودرو با چرخ‌های ۱۹ و ۲۰ اینچی برای حمل‌ونقل خانوادگی برقی شش سرنشین عرضه می‌شود. فاصله بین محورهای جلو و عقب ۳۲۰۵ میلی‌متر است که با Zeekr 009 مطابقت دارد.

نمای عقب ولوو EM90  مدل 2024
نمای عقب ولوو EM90  مدل ۲۰۲۴

مشخصات فنی EM90

EM90 به موتور الکتریکی ۲۰۰ کیلوواتی مجهز شده است و توان تولید ۲۶۸ اسب بخار قدرت را دارد. این مدل تنها در چهار و نیم ثانیه به سرعت ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد.

EM90 به طور رسمی در ۲۷ آبان ماه رونمایی خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×