دوشنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » نیسان هایپر پانک کانسپت معرفی شد
نیسان هایپر پانک کانسپت

نیسان هایپر پانک کانسپت معرفی شد

۱۴۰۲-۰۷-۲۷ زمان مطالعه: 1 دقیقه 16

نیسان هایپر پانک که قرار است در نمایشگاه حمل ونقل ژاپن به نمایش در خواهد آمد، معرفی شد.

به گزارش مجله ماشین، وقتی صحبت از خودروهای کانسپت می‌شود، نیسان حرف زیادی برای گفتن دارد. این خودروساز به تازگی از چهارمین خودرو در دو هفته گذشته رونمایی کرده است.

نیسان هایپر پانک یک کراس اوور کامپکت الکتریکی است که با یکی از عجیب‌ترین اهدافی که تا به حال در صنعت خودرو شنیده شده است ارائه می‌شود. نیسان ادعا می‌کند که هایپر پانک کانسپت برای تولیدکنندگان محتوا و هنرمندان طراحی شده است.

طراحی نیسان هایپر پانک کانسپت

وقتی همه خودروسازان به سراغ سبک مینیمال می روند، نیسان دقیقا برعکس عمل می کند. بدنه این خودروی کانسپت از سطوح چند وجهی و چند ضلعی تشکیل شده است که ما را به یاد کلاس هندسه در دوران مدرسه می اندازد. رنگ نقره‌ای آن بسته به زاویه‌ای که به آن نگاه می‌کنید و منبع نور آن را تغییر می‌دهد.

نیسان هایپر پانک کانسپت
نمای عقب نیسان هایپر پانک کانسپت

نیسان هایپر پانک کانسپت بر روی چرخ‌های عظیم ۲۳ اینچی که هم برای رانندگی در شهر و هم برای آفرود مناسب است،سوار می‌شود.

چراغ های جلو و عقب به شکل چند ضلعی یکسان هستند و در سطح بدنه ادغام شده اند.

کابین نیسان هایپر پانک کانسپت

کابین از سبک اوریگامی پیروی می کند تا طراحی و فرهنگ ژاپنی را فضایی با تکنولوژی بالا در منعکس کند. دوربین‌های داخل خودرو می‌توانند مناظر اطراف خودرو را ثبت کنند و از هوش مصنوعی برای تبدیل آن به مناظر سبک مانگا یا الگوهای گرافیکی، بسته به ترجیحات مالک استفاده کنند. تصویر را می توان روی یک صفحه نمایش سه صفحه نمایش داد.

نیسان هایپر پانک کانسپت
کابین نیسان هایپر پانک کانسپت

خودروی مفهومی نیسان هایپر پانک قادر است حال و هوای راننده را از طریق هوش مصنوعی و حسگرهای زیستی پشت سری تشخیص دهد و به طور خودکار موسیقی و نور مناسب انرژی آنها انتخاب کند.

زمان رونمایی نیسان هایپر پانک کانسپت

نیسان هایپر پانک در نمایشگاه موبیلیتی ژاپن در ۲۵ اکتبر به نمایش گذاشته خواهد شد. قبل از این اتفاق، هر چهار خودروی مفهومی الکتریکی که نیسان در دو هفته گذشته رونمایی کرده است، هایپر پانک، هایپر ادونچر، هایپر تورر و هایپر ، خودروهایی شهری هستند.

بیشتر بخوانید

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×