دوشنبه , ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » تویوتا EPU کانسپت رونمایی شد
تویوتا EPU کانسپت

تویوتا EPU کانسپت رونمایی شد

۱۴۰۲-۰۸-۰۱ زمان مطالعه: 1 دقیقه 9

تویوتا EPU کانسپت رقیب فورد ماوریک، به عنوان یک پیکاپ الکتریکی رونمایی شد.

به گزارش مجله ماشین، تویوتا با یک سورپرایز بزرگ در نمایشگاه ژاپن شرکت می کند. غول خودروسازی ژاپنی بسیاری از خودروهای کانسپت چشمگیر از جمله یک پیکاپ الکتریکی کانسپت به نام EPU را در این نمایشگاه به نمایش می گذارد.

از تویوتا EPU کانسپت به عنوان یک پیکاپ الکتریکی که تقریباً برای تولید انبوه آماده است نام برده می‌شود. این خودروی الکتریکی ممکن است نکاتی از تاکوما الکتریکی آینده داشته باشد. تویوتا این را «کانسپت پیکاپ نسل بعدی» می‌نامد، اما جزئیات و ویژگی‌های فنی پتانسیل تولید آن را بهتر نشان می‌دهد.

این که تویوتا می خواهد مسیر متفاوتی را در بازار وانت‌های برقی دنبال کند، قدم هیجان انگیزی است.

تویوتا EPU کانسپت
تویوتا EPU کانسپت

مشخصات تویوتا EPU کانسپت

پیکاپ برقی تویوتا EPU کانسپت با ابعاد خود جلب توجه می کند. با طول کمی بیش از ۴۸۰۰ میلی متر، مدل جدید تویوتا را در اندازه ای مشابه با مدل های کوچکتر مانند فورد ماوریک قرار می دهد. EPU از ساختار مونوکوک مانند Maverick استفاده می کند و یک وسیله نقلیه کوچک چهار در است که به گونه ای طراحی شده است که به راحتی یک خانواده پنج نفره را در خود جای دهد.

فضای داخلی وظایف مهم راننده و عملکردهای سرگرمی مرکزی را در یک صفحه نمایش دیجیتالی یکپارچه گرد هم می آورد.

هنگامی که از بیرون به آن نگاه کنید، یک پوشش ماژولار عقب و طرحی که می تواند محفظه آن را برای حمل وسایل بلند گسترش دهد، جلب توجه می کند. به نظر می رسد همه اینها نشان می دهد که تویوتا ماوریک را به عنوان مرجع انتخاب می کند.

بیشتر بخوانید

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 4.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×