جمعه , ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » مرسدس آام‌گ GLE 53 پلاگین هیبرید مدل ۲۰۲۵ با قدرت بیشتر

مرسدس آام‌گ GLE 53 پلاگین هیبرید مدل ۲۰۲۵ با قدرت بیشتر

۱۴۰۲-۰۸-۰۳ 02:53 زمان مطالعه: 2 دقیقه 31

مرسدس در راستای گسترش طیف گسترده مدل‌های خود، مدل قدرتمند دیگری را به خانواده مدل های GLE اضافه کرد.

به گزارش مجله ماشین، مرسدس آام‌گ GLE 53 پلاگین هیبرید مدل ۲۰۲۵ هم اکنون با موتور پلاگین هیبریدی به فروش می رسد و در سال ۲۰۲۵ در ایالات متحده معرفی می شود. خبر خوب این است که موتور احتراق داخلی به چهار سیلندر کاهش نیافته است.

مشخصات فنی مرسدس آام‌گ GLE 53 پلاگین هیبرید مدل ۲۰۲۵

نسخه جدید ترکیبی از یک موتور ۳.۰ لیتری شش سیلندر خطی است که توسط یک توربوشارژر با یک موتور الکتریکی ۴۰۰ کیلووات پشتیبانی می شود و در مجموع ۵۴۳ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. باتری این خودرو در عرض ۲۰ دقیقه از ۱۰٪ تا ۸۰٪ شارژ می‌شود.

این افزایش قدرت به GLE 53 هیبریدی اجازه می دهد تا شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را تنها در ۴.۶ ثانیه طی کند، که به این معنی است که ۰.۳ ثانیه سریعتر از مدل موتور احتراق داخلی است.

نسخه قدرتمند جدید می تواند به سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت برسد. همچنین مرسدس اعلام کرده است بدون مصرف سوخت فقط با موتور الکتریکی به سرعت ۱۴۰ کیلومتر در ساعت برسید.

مرسدس آام‌گ GLE 53 پلاگین هیبرید مدل 2025
مرسدس آام‌گ GLE 53 پلاگین هیبرید مدل ۲۰۲۵

مرسدس آام‌گ GLE 53 پلاگین هیبرید مدل ۲۰۲۵ مجهز به چرخ‌های ۲۱ اینچی است و دارای دیسک‌های ۴۰۰ میلی‌متری جلو با کالیپرهای شش پیستونی و دیسک‌های ۳۷۰ میلی‌متری عقب با کالیپرهای تک پیستونی است. پیشرفت های آیرودینامیکی ظریفی نیز وجود دارد که این نسخه را از سایرین متمایز می کند. علاوه بر این، تغییراتی در سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX ایجاد شد و مطابق با سیستم هیبریدی جدید به روز شده است.

تجهیزات مرسدس آام‌گ GLE 53 پلاگین هیبرید مدل ۲۰۲۵

تجهیزات استاندارد این اس‌یو‌وی در حال حاضر شامل سانروف پانوراما برقی، گرمکن صندلی‌های جلو، دستیار تطبیقی نور بالا و یکپارچه‌سازی گوشی‌های هوشمند است. علاوه بر این، سیستم صوتی برمستر، پایلوت پارک ۳۶۰ درجه، پکیج KEYLESS GO و دستیار نقطه کور به صورت استاندارد روی مرسدس آام‌گ GLE 53 پلاگین هیبرید مدل ۲۰۲۵ قرار دارند.

دکمه های گرد فرمان AMG نیز به راننده این امکان را می دهد تا عملکردهای مهم رانندگی و تمام برنامه‌های رانندگی را بدون نیاز به برداشتن دستان خود از روی فرمان کنترل کند. لبه فرمان را می توان به صورت اختیاری گرم کرد و همچنین می توان آن را در ظاهر کربنی سفارش داد.

بیشتر بخوانید

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 4.67

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×