سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » لکسوس  LF-ZC رونمایی شد
لکسوس LF-ZC

لکسوس  LF-ZC رونمایی شد

۱۴۰۲-۰۸-۰۶ زمان مطالعه: 1 دقیقه 31

لکسوس  LF-ZC که نشان دهنده زبان طراحی لکسوس در آینده است، در نمایشگاه تحرک ژاپن رونمایی شد.

به گزارش مجله ماشین، به سختی می‌توان گفت که لکسوس برندی است که پرچمدار فرآیند برقی شدن است. در واقع هم تویوتا و هم لکسوس برندهایی هستند که می توان آنها را پیشگام خودروهای هیبریدی دانست. هر دو برند برای مدتی منتظر زمان مناسب برای روی آوردن به تولید خودروهای برقی بودند. لکسوس که بخش لوکس تویوتا به حساب ‌می‌آید، در نمایشگاه تحرک ژاپن یکی از مدل های خود را که وارد این روند می شود معرفی کرد.

مدل مفهومی، که سازنده آن را “کاتالیست با انتشار صفر در آینده” یا به زبان ساده تر LF-ZC می نامد، به طور رسمی در این نمایشگاه رونمایی شد. حدس زدن نوع بدنه این مدل که از نظر طراحی کاملاً چشمگیر به نظر می رسد بسیار دشوار است. لکسوس اعلام کرده است که نسخه تولیدی LF-ZC یک هاچ بک خواهد بود.

کابین لکسوس  LF-ZC

جزئیات آینده نگرانه در طراحی بیرونی نیز در کابین منعکس شده است. به عنوان مثال، طراحی فرمانی که یادآور تسلا مدل S Plaid است در قسمت نشیمن استفاده شده است. نمایشگرهای LED کوچکی در دو طرف فرمان وجود دارد. صفحه اصلی بزرگ به سمت محفظه سرنشینان کشیده شده است.

لکسوس  LF-ZC
کابین لکسوس LF-ZC

ویژگی‌های لکسوس  LF-ZC

سیستم‌های «هوش مصنوعی» که اخیراً به کرات شنیده‌ایم، از جمله فناوری‌هایی هستند که این مدل ارائه خواهد کرد. به لطف این سیستم ها، خودروی شما می تواند مسیر شما را مطابق با روحیه شما ایجاد کند. به عبارت دیگر، با طی کردن مسیرهای طولانی‌تر و آرام‌تر در روزهای پر استرس خود، می‌توانید آرامش داشته باشید.

مشخصات فنی لکسوس  LF-ZC

متاسفانه اطلاعات فنی مدلی که انتظارش را داشتیم فاش نشد. با این حال، ما می دانیم که این برند می خواهد به ضریب اصطکاک شگفت انگیز ۰.۲ دست یابد. این مدل که انتظار می رود در سال ۲۰۲۶ وارد بازار شود، با هدف افزودن فضای جدیدی به دنیای خودروهای الکتریکی خواهد بود.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×