دوشنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » تصاویر رندر نیسان آرمادا ۲۰۲۵
رندر نیسان آرمادا 2025

تصاویر رندر نیسان آرمادا ۲۰۲۵

۱۴۰۲-۰۸-۱۳ زمان مطالعه: 1 دقیقه

تصاویر رندر نیسان آرمادا 2025 منتشر شد و شمارش معکوس برای رونمایی از آرمادا آغاز شده است.

به گزارش مجله ماشین، نیسان همچنان مدل نسل قدیم آرمادا را برای فروش در ایالات متحده عرضه می کند و قیمت اولیه برای مدل سال ۲۰۲۳ ۵۲۰۹۵ دلار تعیین شده است.

با این حال، روند توسعه نسل جدید آرمادا با سرعت تمام ادامه دارد و اولین ردپای این روند در عکس‌های جاسوسی چند هفته پیش به اشتراک گذاشته شده بود.

اگرچه استتار زیادی در عکس‌های جاسوسی وجود نداشت، اما همچنان بیشتر طراحی جلو را پنهان است. رندرهای جدید طراحی بسیار واقعی را برای جلو نشان می دهد. جلوپنجره بزرگ رادیاتور و نوار کرومی C شکل عریض اطراف آن از جمله جزییات چشم نواز است.

در بالا، یک نوار LED لبه به لبه اطراف جلوپنجره و دو واحد بزرگ چراغ جلو وجود دارد. طراحی عقب در عکس های جاسوسی چندان مشهود نیست. با این حال، رندرها نشان می دهد که چراغ های عقب با یک نوار LED به هم متصل می شوند. میزان استتار در عکس های جاسوسی ممکن است شامل جزئیات بیشتری نیز باشد که می تواند شگفتی های طراحی را در نمونه اولیه پنهان کند.

نمای عقب رندر نیسان آرمادا 2025
نمای عقب رندر نیسان آرمادا ۲۰۲۵

با توجه به اطلاعاتی که تاکنون در اختیار داریم، گفته می‌شود که آرمادای جدید بزرگ‌تر و طراحی کمی خشن‌تری خواهد داشت.

این خودرو به یک موتور V6 توربو دوقلو با چهار چرخ متحرک مجهز خواهد شد که با یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک جفت می شود. این پیکربندی حداکثر قدرت تخمینی ۴۲۱ اسب بخار را تولید می کند.

بیشتر بخوانید

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×