جمعه , ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » وانت پورشه کاین
وانت پورشه کاین

وانت پورشه کاین

۱۴۰۲-۰۸-۲۱ زمان مطالعه: 1 دقیقه 3

وانت پورشه کاین به صورت تصاویر رندر رونمایی شد و احتمالا هرگز در دنیای واقعی تولید نخواهد شد.

به گزارش مجله ماشین، آیا لینکلن بلک‌وود، لینکلن مارک LT، کادیلاک اسکالید EXT یا اخیراً مرسدس بنز کلاس X را به یاد دارید؟ گذشته از اینکه همه آن‌ها وانت‌های ممتاز هستند، بار شکست‌های بزرگ در زمان عرضه را نیز به دوش می‌کشند.

خودروسازان سعی کردند وانت های لوکس ایجاد کنند، اما این کار هیچوقت به نتیجه مطلوب نرسید. با این حال، ما در گذشته شاهد حرکت پورشه در مسیرهای مختلف بوده ایم. آنها کاین را به عنوان اولین SUV خود معرفی کردند و این باعث شد که آنها از مرگ نابهنگام نجات پیدا کنند و همچنین این شرکت به یکی از سودآورترین‌ها در سراسر صنعت تبدیل شود.

وانت پورشه کاین
نمای عقب وانت پورشه کاین

یک هنرمند به اسم دیماس رمضان، رندر وانت پورشه کاین را به صورت دیجیتالی طراحی کرده است. اگر روزی این رندر به صورت واقعی تولید شود قطعا رقیب سر سختی برای تویوتا تاکوما، فورد رنجر، شورولت کلرادو، جی‌ام‌سی کانیون، نیسان فرانتیر، جیپ گلادیاتور و هوندا ریج‌لاین خواهد بود.

لازم به ذکر است که هیچ یک از آنها رقیب قابل قبولی برای وانت پورشه کاین نخواهند بود.

وانت پورشه کاین
نمای جلو وانت پورشه کاین

این وانت پورشه در کلاس مخصوص به خود بازی می کند،که هم یک نعمت است و هم یک نفرین. به یاد دارید که چگونه مرسدس بنز X کلاس در بخش اروپایی وانت‌های سایز متوسط ممتاز و تنها بود و همچنان شکست خورد. با این حال، این وانت پورشه کاین دارای چیزی است که X-Class به آن دسترسی نداشت.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×