شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » خودروسازان به تعهدات خود در قبال مشتری عمل نمی کنند
غرفه سایپا در دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو

خودروسازان به تعهدات خود در قبال مشتری عمل نمی کنند

۱۴۰۲-۰۸-۲۹ زمان مطالعه: 1 دقیقه

نماینده مردم میانه در مجلس با بیان اینکه مردم پول های زیادی برای خرید خودرو به حساب شرکت های خودروسازی واریز کرده اند، اما آنها به تعهدات خود در قبال مشتری عمل نمی کنند، ضروری است نهادهای نظارتی و وزارت صمت به این موضوع ورود کنند.

به گزارش مجله ماشین، سید مرتضی حسینی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه ۲۹ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی جزئیات لایحه برنامه هفتم توسعه، در تذکری گفت: برخی از شرکت های خودروسازی مانند آریا اورست ماشین کرمان، مدیران خودرو و نگین خودرو از مردم برای ثبت نام خودرو پول های زیادی دریافت کرده، اما به تعهدات خود عمل نمی کنند.

نماینده مردم میانه در مجلس یازدهم با بیان اینکه هزاران نفر پول های خود را به امید دریافت خودرو به حساب شرکت های خودروسازی واریز کرده اند، عنوان کرد: متاسفانه شرکت های خودروسازی جوابگوی مردم و ثبت نام کننندگان خودرو نبوده و نه خودروی آنها را به موقع تحویل می دهند و نه پول آنها را. همچنین دائماً تقاضای پول و هزینه اضافه می کنند.

سید مرتضی حسینی در نطق میان دستور
سید مرتضی حسینی در نطق میان دستور

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خطاب به دکتر قالیباف رئیس مجلس اضافه کرد: در این خصوص وزارت صمت و نهادهای نظارتی باید ورود کنند، چرا که اموال بسیاری از مردم توسط این شرکت ها به تاراج رفته است.

منبع: خبرگزاری خانه ملت

بیشتر بخوانید

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×