جمعه , ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » پلتفرم جدید فولکس واگن به طور اختصاصی برای چین معرفی شد
لوگوی فولکس واگن

پلتفرم جدید فولکس واگن به طور اختصاصی برای چین معرفی شد

۱۴۰۲-۰۹-۰۶ زمان مطالعه: 1 دقیقه

همانطور که بازار اروپا برای تولید کنندگان چینی مهم است، بازار چین نیز برای اروپایی ها اهمیت دارد.

به گزارش مجله ماشین، رقابت در بازار چین، جایی که بسیاری از سازندگان اروپایی در حال پیشرفت هستند، با ابتکارات جدید فولکس واگن تشدید خواهد شد.

رالف برندستاتر، نام اصلی بال چینی فولکس واگن، جمعه گذشته در افتتاحیه شرکت فناوری چین گروه فولکس واگن (VCTC) در هفی اظهارات مهمی را بیان کرد. قابل توجه ترین جزئیات در میان این اظهارات، پلت فرم جدید سازنده آلمانی بود.

این معماری جدید به طور کامل از مواد یافت شده در چین تولید می شود و راه را برای فولکس واگن برای تولید مدل های برقی “مقرون به صرفه” هموار می کند. این بومی وولفسبورگ، که سرمایه‌گذاری ۱.۱ میلیارد دلاری را نیز برای VCTC قربانی کرد، تقریباً ۲۰۰۰ نفر را استخدام خواهد کرد.

در حال حاضر نام این پلتفرم جدید مشخص نیست. از سوی دیگر به گفته رویترز، این معماری بر اساس پلتفرم MEB خواهد بود. فولکس واگن با این پلت فرم هم هزینه های خود را در چین کاهش می دهد و هم روند تولید را سرعت می بخشد.

مدل هایی که از طریق پلتفرم تبلیغ می شوند، انتظار می رود قیمتی بین ۱۹۰۰۰ تا ۲۳۰۰۰ دلار داشته باشند. همچنین گفته شده است که خودروهای الکتریکی که به طور کامل در سطح ورودی قرار می گیرند، به گونه ای طراحی خواهند شد که کاربران چینی را به خود جذب کنند.

فولکس واگن از دو مدل جدید که همراه با Xpeng در سال ۲۰۲۶ توسعه خواهد داد، رونمایی خواهد کرد.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×