یکشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » خیز آلمان برای تولید بیشتر خودرو برقی
ماشین‌های برقی در حال شارژ شدن

خیز آلمان برای تولید بیشتر خودرو برقی

۱۴۰۲-۰۹-۰۷ زمان مطالعه: 1 دقیقه

دولت آلمان با هدف تولید 15 میلیون خودروی الکتریکی تا سال 2030، می خواهد خودروهای برقی بیشتری را در جاده‌ها ببیند.

به گزارش مجله ماشین، اولاف شولتز صدراعظم آلمان؛ امروز با خودروسازها و مقامات بخش انرژی دیدار خواهد کرد. ما مشتاقانه منتظر تصمیماتی هستیم که از این جلسه حاصل می شود، جایی که نقشه راه برنامه آلمان برای تولید ۱۵ میلیون خودروی تمام الکتریکی تا سال ۲۰۳۰ ترسیم می شود.

بر اساس بیانیه روز جمعه سخنگوی دولت، ایده اصلی این مقام، تولید خودروهای ارزان‌تر و دوربردتر است. بر اساس اظهارات وزیر حمل و نقل آلمان، ممکن است هدف ۱۵ میلیونی برای خودروهای هیبریدی کاهش یابد.

یکی از مراحل پیش زمینه این طرح، گسترش شبکه شارژ است. از آنجایی که بودجه ۶۰ میلیارد یورویی در جای دیگری تخصیص داده شده است، باید منابع جدیدی برای گسترش شبکه شارژ پیدا کرد که در حال حاضر بیش از ۱۰۰۰۰۰ امتیاز است.

فراموش نکنیم که طبق داده های به اشتراک گذاشته شده توسط KBA (وزارت وسایل نقلیه آلمان) در ماه اکتبر، ۲.۲ میلیون وسیله نقلیه در آلمان دارای موتور الکتریکی و ۱.۳ میلیون از آنها کاملاً الکتریکی هستند.

البته لازم به یادآوری است که اتحادیه اروپا اخیرا تحقیقاتی را در مورد تولیدکنندگان چینی آغاز کرده است. اگرچه فروش خودروهای برقی در آلمان همچنان در حال افزایش است، برخی از برندهای چینی ممکن است به دلیل مالیات‌های جدید از این بازار دور بمانند.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×