سه شنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » رنو ۵ الکتریکی در نمایشگاه خودروی ژنو
رنو 5 الکتریکی

رنو ۵ الکتریکی در نمایشگاه خودروی ژنو

۱۴۰۲-۰۹-۱۱ زمان مطالعه: 1 دقیقه 4

رنو 5 که اخیراً اعلام شده است با زیرساخت های الکتریکی خود بازگشته است، در نمایشگاه خودروی ژنو در 26 فوریه با بازدیدکنندگان دیدار خواهد کرد.

به گزارش مجله ماشین، رنو ۵ خودروی مورد علاقه عموم مردم در دهه ۹۰، هاچبکی جمع و جور بود که برای مردم شهر طراحی شده بود.

در تصاویری که از این خودرو منتشر شده است، به وضوح طراحی چراغ های جلو و عقب را با خطوط رترو می بینیم که بسیار به کانسپت R5 Turbo مشابه است.

جالب‌ترین مورد نشانگر دیجیتال روی کاپوت است. این صفحه که از بخش هایی با ۵ حرف تشکیل شده است، میزان باتری را نشان می دهد. علاوه بر این، رنو ۵ با یک باتری ۵۲ کیلووات ساعتی به فروش می رسد که برد تقریباً ۴۰۰ کیلومتر را ارائه می دهد. یکی از اهداف اصلی این مدل سهولت استفاده است که با طول کمتر از ۴ متر ارائه می دهد که تفاوتی با میاتا ندارد.

اکثر قطعات مورد استفاده رنو ۵ که مطمئناً به شکل مفهومی اصلی تولید نمی شوند، قطعاتی هستند که توسط سازنده فرانسوی در دسترس هستند. این تصمیم درست برای شرکتی است که می خواهد هزینه های تولید را پایین نگه دارد.

علاوه بر این، مدلی با کد A290 که توسط دپارتمان آلپاین توسعه یافته است، بر روی همین زیرساخت تولید خواهد شد. رنو ۴ در سال ۲۰۲۵ و Twingo EV در سال ۲۰۲۶ به خانواده کامپکت برقی رنو خواهند پیوست.

بیشتر بخوانید

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×