دوشنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » هیوندای: محصولات ما از چینی‌ها بهتر است
خودروهای الکتریکی شرکت هیوندای موتور در یک ایستگاه شارژ در جاکارتا

هیوندای: محصولات ما از چینی‌ها بهتر است

۱۴۰۲-۰۹-۱۱ زمان مطالعه: 1 دقیقه

مدیر عامل هیوندای استرالیا اعلام کرد: بزرگترین مزیت ما این است که مدل‌های ما دائما در حال بهبود هستند و زمان تاثیر فناوری بر قیمت را نشان خواهد داد.

به گزارش مجله ماشین، هیوندای از دهه ۹۰ تجربه زیادی کسب کرده است. سازنده کره‌ای که از هر اشتباهی موفقیت‌های جدیدی خلق می‌کند، نسبت به رقبای چینی خود جلوتر است. این شرکت که با طراحی‌ و فناوری‌ خودروهای برقی خود به ویژه در سال های اخیر نامی برای خود دست و پا کرده است، می خواهد سرعت پیشرفت خود را بیش از پیش افزایش دهد.

جان کت مدیر عامل هیوندای استرالیا؛ اعلام کرد: من فکر می کنم که ما همیشه از چینی‌ها برتر خواهیم بود. آنها فقط از نظر فناوری کمی پیشرفته تر هستند و وقتی این شکاف را کم کنیم دیگر هیچ مزیتی ندارند. همچنین، بزرگترین مزیت ما این است که مدل‌های ما دائما در حال بهبود هستند. زمان تاثیر فناوری بر قیمت را نشان خواهد داد.

وی افزود: اگر آنها با سود کم به مدل قدیمی فروش برگردند، تخصیص بودجه برای توسعه خودروهایشان برایشان مشکل خواهد بود. امروزه هیوندای که دائماً در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری می کند، می خواهد تفاوت های بیشتری را برای رقبای خود از نظر فناوری ایجاد کند.

هیوندای که در حال آماده شدن برای توسعه کارخانه خود در اولسان، یکی از بزرگترین تاسیسات جهان است، قصد دارد سالانه بیش از ۲۰۰ هزار خودروی الکتریکی در این تاسیسات تولید کند.

این مرکز در حال حاضر می تواند ۱.۴ میلیون خودرو در سال تولید کند.

 

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 4.33

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×