دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » توسعه ایستگاه تعویض باتری توسط نیو و جیلی
توسعه ایستگاه تعویض باتری توسط نیو و جیلی

توسعه ایستگاه تعویض باتری توسط نیو و جیلی

۱۴۰۲-۰۹-۱۴ زمان مطالعه: 1 دقیقه 7

خودروسازان چینی نیو و جیلی با هدف حل مشکل شارژ خودروهای برقی به ویژه در سفرهای طولانی، تفاهم نامه‌ای را امضا کردند.

به گزارش مجله ماشین، خودروسازان چینی  نیو و جیلی یک همکاری استراتژیک را شروع کردند. در این زمینه، هدف شرکت هایی که دست به دست هم فناوری تعویض باتری را توسعه خواهند داد، حل مشکل شارژ خودروهای برقی به ویژه در سفرهای طولانی است.

امروزه بزرگترین مشکل خودروهای برقی مشکلاتی است که در طول سفرهای طولانی مدت شارژ می کنیم. در حالی که خودروهای درون‌سوز بیش از ۳ دقیقه طول نمی‌کشد تا با باک خالی وارد ایستگاه‌ها شوند و با باک پر از آن خارج شوند، مالکان خودروهای برقی باید در حین شارژ شدن خودروهایشان استراحت‌های طولانی داشته باشند.

اگرچه اقدامات برای شارژ سریع مشکل شبکه شارژ را به میزان قابل توجهی کاهش داده است، اما زمان انتظار همچنان می‌تواند آزار دهنده باشد.

برای حل این مشکل، بسیاری از شرکت ها روی کاهش زمان شارژ کار می کنند. برخی از شرکت های چینی به رهبری جیلی قصد دارند این مشکل را با برداشتن باتری ها و نصب باتری های شارژ شده حل کنند.

توسعه ایستگاه تعویض باتری توسط نیو و جیلی
توسعه ایستگاه تعویض باتری توسط نیو و جیلی

راننده‌ای که باتریش در حال تمام شدن است به ایستگاه شارژ می آید، باتری وسیله نقلیه خود را در می آورد، یک باتری جدید نصب می کند و با باتری پر به سفر خود ادامه می دهد.

اما در زندگی واقعی این مراحل به این صورت پیش نمی‌رود. زیرا اخیراً ویدیویی از افتادن باتری خودرویی که از این فناوری استفاده می‌کند وایرال شده است.

همکاری نیو و جیلی دسترسی به بودجه های بزرگتر را برای تکمیل این فناوری فراهم می کند. همچنین یادآوری می کنیم که نیو اخیراً اعلام کرده است که هزینه ها را کاهش داده و قیمت ها را به سطح رقابتی تر خواهد رساند.

نیو همچنین اعلام کرد که تا یک سال آینده ایستگاه های تعویض باتری خود را در چین دو برابر خواهد کرد و فراموش نکنیم که سرویس تعویض باتری در حال حاضر در ۳۰۰ نقطه متعلق به جیلی ارائه می شود و قصد دارند تا سال ۲۰۲۵ به ۵۰۰۰ نقطه خدمات افزایش یابند.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×