یکشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » آمبر الکتریکی محصول جدید روسیه
آمبر الکتریکی محصول جدید روسیه

آمبر الکتریکی محصول جدید روسیه

۱۴۰۲-۱۰-۰۲ زمان مطالعه: 1 دقیقه

آمبر برقی که نمونه اولیه این پلت فرم به تازگی رونمایی شده است، در کارخانه قدیمی ب‌ام‌و تولید خواهد شد.

به گزارش مجله ماشین، دانشگاه پلی تکنیک مسکو در دوران پر دردسر صنعت خودروسازی روسیه دست به اقدامی غیرمنتظره زد و نمونه اولیه خودروی الکتریکی را با نام آمبر معرفی کرد.

اما این خودرو که گفته می شد در کارخانه قدیمی ب‌ام‌و تولید می شود با انتقادات شدید مردم مواجه شد. به نظر می رسد رقیب اصلی این خودرو که با نام «قاتل تسلا» توسط دانشگاه روانه بازار شد، فیات مولتی پلا باشد.

این خودرو در کارخانه واقع در اتوتور تولید خواهد شد که از سال ۲۰۲۵ توسط ب‌ام‌و، فورد، کیا و هیوندای استفاده می شود.

اطلاعات مربوط به جزئیات آمبر به اشتراک گذاشته نشد. ما فکر می کنیم که ویژگی های کلیدی مانند واحد برق و باتری از دیگر سازندگان روسی تهیه خواهد شد. طراحی چراغ های جلوی حشره مانند و ظاهر عجیب پله‌های درب باعث گلایه‌های زیادی در شبکه های اجتماعی شد. حتی برخی از کاربران توصیه می کنند که روسیه از آمبر برای ترساندن حریف در جنگ‌ها استفاده کند.

آمبر الکتریکی محصول جدید روسیه
آمبر الکتریکی محصول جدید روسیه

برخی از کاربران اظهارات خرید قطعات از AliExpress را مسخره کردند. طبق بیانیه سازنده، تمامی قطعات در روسیه توسعه و تولید خواهند شد.

دقیقاً ۳ سال پیش با نمونه اولیه تولید کننده وانت روسی کاماز به نام Kama-1 آشنا شدیم. خودرویی که نام بردیم در مقایسه با آمبر خطوط مدرن و چشمگیرتری داشت. این خودرو که با ظرفیت باتری ۳۳ کیلووات ساعت معرفی شد، برد ۲۵۰ کیلومتر داشت. اگرچه هنوز تولید آغاز نشده است، اما هیچ بیانیه رسمی مبنی بر تعویق تولید اعلام نشده است.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×