چهارشنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » فراری ۲۹۶ GT3 مدل با قیمتی بیشتر از یک ماشین
فراری 296 GT3 مدل

فراری ۲۹۶ GT3 مدل با قیمتی بیشتر از یک ماشین

۱۴۰۲-۱۰-۰۵ زمان مطالعه: 1 دقیقه 8

فراری 296 GT3 مدل محصول جدید آمالگام با جزئیاتی فراوان، قیمتی معادل 18 هزار دلار دارد.

به گزارش مجله ماشین، خودرویی که در تصاویر می‌بینید شبیه فراری ۲۹۶ GT3 است. اگرچه کانال‌های هوا در سپر جلو و کاپوت، آینه‌های جانبی و هر جزییات دیگری شبیه GT3 هستند، اما در اینجا وضعیت کمی پیچیده است. درک این موضوع در عکس ها بسیار دشوار است، اما این ژست ها متعلق به مدلی است که یک هشتم اندازه واقعی فراری ۲۹۶ GT3 است.

ماشین‌های مدل یک دنیای کاملا متفاوت

آمالگام، یکی از شرکت‌های این صنعت؛ در این مدل نیز کیفیت فوق العاده ای ارائه می دهد. اگر این مدل را که تنها ۵۶ سانتی متر طول دارد، ۸ برابر بزرگ کنیم و در کنار خودروی واقعی قرار دهیم، نمی توانیم بگوییم کدام یک ۶۰۰ اسب بخار قدرت دارد!

فراری 296 GT3 مدل
نمای عقب فراری ۲۹۶ GT3 مدل

همانطور که با استفاده از داده‌های رسمی CAD فراری طراحی شده است، این مدل با لاستیک‌های مسابقه‌ای پیرلی، کاملاً متناسب با ظاهرش است. این زیبایی که در نتیجه ۳ هزار ساعت صرف آمالگام برای آماده سازی قالب‌ها و روند مونتاژ ۳۰۰ ساعته ایجاد شده، به نظر می رسد نتیجه داده است.

در این مدل که تنها جزییات آن دنده است، به کوچکترین جزئیات طراحی داخلی توجه شده است. کمربندهای مسابقه، پنل دکمه‌ها و فرمان فراری، جایی که هیچ دکمه‌ای فراموش نمی‌شود، دقیقاً شبیه به چیز واقعی هستند. اگرچه درها و کاپوت قابل باز شدن هستند، اما متاسفانه زیر کاپوت موتور V6 توئین توربو وجود ندارد که با سرعت ۷۲۵۰ دور در دقیقه می چرخد.

فراری 296 GT3 مدل
کابین فراری ۲۹۶ GT3 مدل

آمالگام ۱۹۹ دستگاه از این مدل را تولید خواهد کرد. همچنین امکان سفارشی سازی بر اساس خواسته مشتریان وجود دارد. از نظر پالت رنگی، می‌توانیم دقیقا همان رنگ‌هایی را ببینیم که فراری به سازنده مدل دسترسی به رنگ‌های اصلی را ارائه می‌دهد.

قیمت غم انگیز فراری ۲۹۶ GT3 مدل

آمالگام  هر یک از این فراری ۲۹۶ GT3 مدل را  ۱۸۰۹۰ دلار عرضه می‌کند. با توجه به اینکه با این پول می توانید در کشورهای اروپایی یک پژو ۲۰۸ نو بخرید قیمت بسیار بالایی است.

گالری تصاویر فراری ۲۹۶ GT3 مدل 

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×