یکشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » هوندا آفرود اکسپلورر WR-V کانسپت در توکیو معرفی خواهد شد
honda wr v consept

هوندا آفرود اکسپلورر WR-V کانسپت در توکیو معرفی خواهد شد

۱۴۰۲-۱۰-۰۶ زمان مطالعه: 1 دقیقه

هوندا آفرود اکسپلورر WR-V کانسپت در کنار مابقی کانسپت‌هایی که آینده این برند را منعکس می کنند در سالن نمایشگاه خودرو توکیو معرفی خواهند شد.

به گزارش مجله ماشین، از جمله کانسپت هایی که آینده سازنده ژاپنی را رقم خواهد زد، خودروهای مسابقه ای هستند که در سری های مختلف به رقابت خواهند پرداخت. WR-V که در برخی بازارها محبوبیت پیدا کرده است، در خاک ژاپن نیز به فروش خواهد رسید.

WR-V بر اساس هوندا Elevete در بازار هند ساخته شده است. این وسیله نقلیه در رویدادی که در توکیو برگزار می شود، با روحیه ماجراجویانه تری تحت نام “Terrain Explorer” ظاهر خواهد شد. به نظر می رسد طراحی جدید جلوپنجره، مه شکن های زرد و ریل سقف در انعکاس روحیه خارج از جاده موفق باشند. این نکته را فراموش نکنیم که خودرویی که برای فروش عرضه خواهد شد دارای موتور ۱.۵ بنزینی ۱۲۱ اسب بخاری و گیربکس CVT خواهد بود.

honda-accord-e-hev-sports-line

وسیله نقلیه دیگری که در این رویداد ملاقات خواهیم کرد Accord e:HEV است که طراحی اسپرت تری دارد، اما انتظار افزایش عملکرد را نداریم. اگرچه طراحی خودرو با واحد قدرت الکتریکی قبلاً موضوع بحث و مناقشه بوده است، اما غیرقابل انکار است که با ظاهر تهاجمی و رینگ های مشکی براق کاملاً محکم به نظر می رسد. این خودرو در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۴ در ژاپن به فروش می رسد.

honda-civic-type-r-gt-6

مدل‌های Type R گروه A و گروه B که سال گذشته معرفی شدند نیز در این رویداد شرکت خواهند کرد. گفته شد در مجموع ۸ خودروی مسابقه ای که در سری های مختلف به رقابت خواهند پرداخت. CNF-R یکی از این ماشین‌ها، که بسیاری از آن‌ها مستقیماً بر اساس نوع R ساخته شده‌اند، با سوخت کربن خنثی رقابت خواهد کرد.

علاوه بر این، با یک خودروی مسابقه ای هیبریدی مبتنی بر سیویک نیز مواجه خواهیم شد که هیچ اطلاعاتی در مورد آن نداریم. همه این اطلاعات در سالن خودرو توکیو در تاریخ ۱۲ تا ۱۴ ژانویه ۲۰۲۴ رسمی خواهد شد.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×