شنبه , ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » ریماک در حال توسعه پروژه روبوتاکسی
روبوتاکسی خودروان ریماک

ریماک در حال توسعه پروژه روبوتاکسی

۱۴۰۲-۱۰-۱۳ زمان مطالعه: 1 دقیقه

ریماک پروژه روبوتاکسی خودران خود را در سال جاری معرفی خواهد کرد.

به گزارش مجله ماشین، ریماک که با نورا به شهرت جهانی دست یافت، در حال کار بر روی پروژه‌های جدید است. ریماک می خواهد نه تنها هایپرکار بلکه آپشن های حرکتی جدیدی نیز تولید کند.

ریماک که می‌خواهد نام خود را برای همه کاربران به ارمغان بیاورد، در محدوده این پروژه یک روبوتاکسی مستقل تولید خواهد کرد. طبق اولین اطلاعات رسمی این برند، تاکسی های خودران روند تست را در سال جاری آغاز خواهند کرد. در حال حاضر، هیچ بیانیه رسمی دیگری از این برند وجود ندارد.

میت ریماک، بنیانگذار و مدیرعامل ریماک؛ در مورد این پروژه بیان داشت: این پروژه همراه با کیا انجام شده است و از حمایت سازنده کره جنوبی تشکر می‌کنم. این پروژه برای تغییر زندگی افراد بیشتری طراحی شده است.

همانطور که از نام پروژه پیداست، این تاکسی ها پشتیبانی از رانندگی خودکار سطح ۳ را ارائه خواهند کرد. این بدان معنی است که وسایل نقلیه می توانند به تنهایی و بدون کمک انسان حرکت کنند. در برنامه های ریماک نیز پارکینگ ها و ایستگاه های شارژ ویژه این خودروها وجود دارد.

اگرچه بسیاری از برندها قبلاً آستین های خود را برای این تجارت بالا زده اند، ما باید مدتی صبر کنیم تا فناوری های رانندگی خودکار سطح ۳ را به طور کامل با زندگی خود تطبیق دهیم. به نظر می رسد ریماک نیز سعی دارد با فاش نکردن چیزهای زیادی در مورد پروژه، انتظارات را تحت کنترل خود نگه دارد.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×