شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » سوزوکی سوپر کری کانسپت معرفی خواهد شد
سوزوکی سوپر کری کانسپت

سوزوکی سوپر کری کانسپت معرفی خواهد شد

۱۴۰۲-۱۰-۱۳ زمان مطالعه: 1 دقیقه

سوزوکی جذاب ترین کانسپت آفرود تاریخ را در نمایشگاه توکیو معرفی خواهد کرد.

به گزارش مجله ماشین، نمایشگاه خودرو توکیو یک رویداد فوق العاده است که در آن خودروسازان ژاپنی و گاراژهای تیونینگ جالب ترین وسایل نقلیه خود را ارائه می دهند. سوزوکی با کانسپت کوچک آفرود خود به نام سوپر کری به این محیط شلوغ می‌پیوندد.

در بیانیه این شرکت آمده است: این وسیله نقلیه تجاری است که بزرگسالان می توانند با آرامش از کوهستان لذت ببرند و نه تنها برای کار بلکه برای سرگرمی نیز قابل استفاده است.

طناب های روی میله نور در بالای شیشه جلو و صفحه لغزنده زیر سپر با یک قلاب کوچک همراه است. پانل های لوله‌ای جایگزین درب های استاندارد شده و صندلی های اسپرت با کمربندهای ایمنی چند نقطه ای را نمایان می کند. رول کیج در قسمت بیرونی خودرو به ریل های سقف در بالای خودرو متصل است. اگرچه دید ما از نمای عقب محدود است، اما یک کپسول سوخت و چرخ زاپاس قابل مشاهده است و بدیهی است که خودرو بالاتر از استاندارد خواهد بود.

سوزوکی سوپر کری استاندارد
سوزوکی سوپر کری استاندارد

کری استاندارد شاسی مناسبی برای شرایط خارج از جاده ارائه می دهد. سیستم چهارچرخ محرک جزئی، گیربکس ضریب متغیر و دیفرانسیل قفل شده کافی خواهد بود، هرچند که برای این مدل پیشرفت خاصی صورت نگرفته است.

این وسیله نقلیه با موتور ۶۵۸ سی سی تنفس طبیعی، ۵۰ اسب بخار قدرت و ۵۹ نیوتن متر گشتاور ارائه می دهد. بنابراین حتی اگر در جاده گیر نکنید، یک سفر طولانی خارج از جاده در انتظار شما است.

نمایشگاه خودرو توکیو بین ۱۲ تا ۱۴ ژانویه برگزار می شود. از آنجایی که زمان زیادی باقی مانده است، انتظار داریم با تصاویری جدید در مورد این مفهوم مواجه شویم. حتی اگر این شرکت پست های جدیدی ایجاد نکند، تمام جزئیات در جشنواره فاش خواهد شد.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×