جمعه , ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » تیزر اشکودا اکتاویا فیس لیفت شده منتشر شد

تیزر اشکودا اکتاویا فیس لیفت شده منتشر شد

۱۴۰۲-۱۰-۱۴ 0:16 زمان مطالعه: 1 دقیقه

طراحی اشکودا اکتاویا که در بهمن ماه معرفی می‌شود، در تیزری که به تازگی منتشر شده است، مشخص شد.

به گزارش مجله ماشین، برای اشکودا، سال ۲۰۲۴ با اکتاویای جدید آغاز خواهد شد. مدل‌های سدان و استیشن واگن که تغییرات جزئی در طراحی و گزینه‌های موتور خواهند داشت، در بهمن ماه معرفی می‌شوند مگر اینکه به تعویق بیفتند.

این تیزر که تنها ۱۶ ثانیه طول می کشد، سرنخ‌های کافی در مورد چهره جدید جلو ارائه می دهد. مجموعه چراغ‌های جلوی جدید با خط آن تا لبه‌های جلوپنجره کاملاً چشمگیر به نظر می‌رسد.

پس از اینکه سوپرب فیس لیفت شده بسیار شبیه به اکتاویا به نظر می رسد، در نهایت جزئیات طراحی متفاوت است. همچنین می‌توانیم جزئیات الهام‌گرفته از عضو جوان‌تر خانواده، فابیا را در جلوپنجره ببینیم.

هنگام تعویض چراغ جلو، دست زدن به عقب اشتباه است. اکتاویای جدید به احتمال زیاد دارای یک مجموعه توقف همراه با نوارهای LED خواهد بود. به جای طرح‌های تایرها که هنوز قدیمی به نظر نمی‌رسند، می توان گزینه های مدرن تری را ارائه داد.

در فضای داخلی، واضح است که صفحه نمایش ۱۲ اینچی چند رسانه ای را خواهیم داشت که در بقیه گروه VAG شاهد آن هستیم.

بعید می‌باشد از موتور ۱.۰ eTSI که در حال حاضر ۱۱۰ اسب بخار نیرو تولید می کند و موتور ۱.۵ eTSI که ۱۵۰ اسب بخار قدرت تولید می کند کنار گذاشته شوند و مدل RS با موتور ۲.۰ TSI با قدرت ۲۴۵ اسب بخار ادامه خواهد داد.

با این حال، این موتورها زودتر با استانداردهای یورو ۷ سازگار شده و به مشتریان عرضه می شوند. سرنوشت آپشن های موتور دیزلی که در کشور ما در اروپا عرضه نمی شوند مشخص نیست.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×