جمعه , ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » ب‌ام‌و ام۵ تیونینگ شده منهارت
ب‌ام‌و ام5 تیونینگ شده منهارت

ب‌ام‌و ام۵ تیونینگ شده منهارت

۱۴۰۲-۱۰-۱۶ زمان مطالعه: 1 دقیقه 14

منهارت ب‌ام‌و ام5 را به ایده آل ترین حالت تیونینگ کرده است و قدرت آن را 928 اسب بخار قدرت رسانده است.

به گزارش مجله ماشین، در حالی که کار مهندسان باواریایی برای مدل های جایگزین M5 و M5 Touring با کد G60 با سرعت تمام ادامه دارد، تیم Manhart در حال آماده سازی F90 برای آخرین شوخی خود با نسخه ویژه‌ای به نام MH5 900 است. این تیم که موتور V8 را اورهال کرد و به قدرت ۹۲۸ اسب بخار و گشتاور ۱۲۴۰ نیوتن متر رسید، اعلام کرد که ۵ دستگاه از این خودرو را تولید خواهد کرد.

تغییرات فنی یک لیست طولانی را دنبال می کند. سیستم تعلیق و اگزوز خودرو به طور کامل تغییر کرده و قطعات سطح بالایی زیر کاپوت قرار گرفته است. انتقال این قدرت به هر چهار چرخ وظیفه انتقال ۸ سرعته مبدل گشتاور ZF است.

ب‌ام‌و ام5 تیونینگ شده منهارت
نمای عقب ب‌ام‌و ام۵ تیونینگ شده منهارت

خودرویی که در تصاویر می بینیم جایگاه ویژه ای دارد زیرا اولین خودروی تولید شده در بین این ۵ خودرو است. این وسیله نقلیه که بنا به درخواست مشتری دارای برگردان‌های مسی، درج‌های کربنی بدنه Manhart و رنگی است که به شما احساس آبی می دهد، با چرخ های ۲۱ اینچی Concave One بسیار شیک به نظر می رسد.

البته در داخل خودرو نیز با یک کابین بازطراحی شده مواجه هستیم. این طرح که ترکیبی از چرم قهوه ای و آلکانترا است، شامل چراغ های سقفی نیز می شود که در رولزرویس می بینیم. نشان‌های Manhart، کفپوش‌های جدید و پشتی صندلی‌های فیبر کربنی نیز در فضای داخلی نصب شده‌اند.

ما فکر می کنیم این وسیله نقلیه که هنوز قیمت آن اعلام نشده است، هم به دلیل کمیاب بودن و هم از نظر کارایی، یکی از گران ترین خودروهای کلاس خود خواهد بود.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×