یکشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » همکاری سامسونگ، هیوندای و کیا
همکاری سامسونگ، هیوندای و کیا

همکاری سامسونگ، هیوندای و کیا

۱۴۰۲-۱۰-۱۷ زمان مطالعه: 1 دقیقه

اپلیکیشن SmartThings سامسونگ به خودروهای هیوندای و کیا اضافه خواهد شد.

به گزارش مجله ماشین، اپلیکیشن SmartThings، پلتفرم سامسونگ به زودی در مدل های هیوندای و کیا عرضه می شود. SmartThings، یکی از رایج ترین برنامه های اینترنت اشیا در جهان، به شما این امکان را می دهد تا وسایل هوشمند خانه خود را از طریق تلفن خود کنترل کنید.

این همکاری ممکن است در طول زمان با شرکت های مختلف نیز رخ دهد. در حال حاضر، این یک حرکت استراتژیک منطقی برای سامسونگ است که با تولیدکنندگان کره ای (گروه هیوندای-کیا) بنشیند. به لطف این مشارکت، ارتباط بین خودروها و خانه ها با هدف بهبود کیفیت زندگی است.

به گفته این سه شرکت، برنامه ای که قرار است در سیستم چندرسانه ای ادغام شود به دو صورت کار خواهد کرد. اول از همه، شما قادر خواهید بود در حالی که با ماشین خود به خانه سفر می کنید، دستگاه های هوشمندی مانند کولر را در خانه خود با استفاده از دستورات صوتی یا روی صفحه لمسی کنترل کنید. در طرف دیگر، که به عنوان “خانه به ماشین” برنامه ریزی شده است، می توانید ویژگی هایی مانند شارژ خودرو و دمای داخلی خود را قبل از رفتن به سفر بررسی کنید.

سوار شدن به ماشین از قبل گرم شده در صبح زود، خاموش کردن کولر از راه دور هنگام خروج از خانه و صرفه جویی در زمان با روشن کردن جاروبرقی هوشمند در راه بازگشت، تنها چند نمونه هستند که زندگی را آسان تر می کنند.

اگرچه این ویژگی ها می توانند در سال های آینده به طور کامل در خودروهای کره ای ادغام شوند، اما سازندگان ابتدا باید یک سیستم ایمن و سازگار برای این فناوری آماده کنند. پس از آن، آنها باید سیستم را با به روز رسانی های مبتنی بر ابر به روز نگه دارند.

 

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×