دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » نیسان آریا نیسمو ۲۰۲۴ قدرتمندترین مدل برقی این برند
نیسان آریا نیسمو 2024

نیسان آریا نیسمو ۲۰۲۴ قدرتمندترین مدل برقی این برند

۱۴۰۲-۱۰-۲۴ زمان مطالعه: 1 دقیقه

نیسان آریا نیسمو 2024 که صدای موتور آن از فرمول E گرفته شده است در نمایشگاه خودرو توکیو معرفی شد.

به گزارش مجله ماشین، نیسان از قدرتمندترین مدل برقی نیسمو در تاریخ خود رونمایی کرد. آریا نیسمو که در نمایشگاه خودروی توکیو ظاهر شد، تغییرات قابل توجهی را به تمام معنا تجربه خواهد کرد. نیسان اعلام کرد که این مدل به تولید رسیده و در بهار به فروش می رسد.

مشخصات فنی نیسان آریا نیسمو ۲۰۲۴

سازنده ژاپنی قصد دارد این مدل را در دو نسخه مختلف برای فروش عرضه کند. مدل پایه می تواند تقریباً ۳۶۲ اسب بخار قدرت و ۵۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. مدل دو موتوره با باتری ۶۶ کیلووات ساعتی عرضه می شود. در گزینه دوم، مجموع قدرت به ۴۳۰ اسب بخار و گشتاور ۶۰۰ نیوتن متر افزایش می یابد، در حالی که ظرفیت باتری به ۹۱ کیلووات ساعت افزایش می یابد.

نیسان آریا نیسمو 2024
نیسان آریا نیسمو ۲۰۲۴

ویژگی‌های نیسان آریا نیسمو ۲۰۲۴

غیرممکن است که مدل کاملاً الکتریکی را “سبک” بنامیم. آریا نیسمو کمی بیش از ۲ تن وزن دارد. اگر فول ترین نسخه را خریداری کنید، این وزن تقریباً به ۲۲۲۰ کیلوگرم می رسد.

جزئیات جالب این است که نیسان هنوز اطلاعات عملکرد این مدل را اعلام نکرده است. البته می توانیم در این مورد نظر داشته باشیم. به عنوان مثال، قدرتمندترین نسخه آریا می تواند شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در حدود ۵ ثانیه طی کند. افزایش قدرت خروجی به ۴۳۰ اسب بخار این زمان های شتاب را به کمتر از ۵ ثانیه کاهش می دهد.

نیسان آریا نیسمو 2024
نیسان آریا نیسمو ۲۰۲۴

البته لمس نیسمو در داخل و خارج آریا انجام شده است. صندلی‌های جلو پهن‌تر، جزئیات دوخت قرمز و گلدوزی «نیسمو» که می‌توانید در همه جای خودرو ببینید، از جمله این موارد هستند.

نیسان آریا نیسمو را ابتدا در ژاپن برای فروش عرضه خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که آیا این مدل به خارج از ژاپن می رود یا خیر.

گالری تصاویر نیسان آریا نیسمو ۲۰۲۴ 

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

تعداد دیدگاه‌ها: ۱

  1. ناصر گلشادی

    کاشکی زود
    بیاد ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×