یکشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » دوج عکس‌هایی از شارژر دیتونا منتشر کرد
دوج شارژر دیتونا

دوج عکس‌هایی از شارژر دیتونا منتشر کرد

۱۴۰۲-۱۰-۲۵ زمان مطالعه: 1 دقیقه 5

دوج با یک پست غیرمنتظره در شبکه های اجتماعی، عکس‌هایی از شارژر دیتونا منتشر کرد.

به گزارش مجله ماشین، وسیله نقلیه نشان داده شده یک نمونه اولیه تولید است و در پایان سال ۲۰۲۴ برای فروش در دسترس خواهد بود. تصاویر منتشر شده تحت عنوان نسخه نهایی شارژر جدید یا بهتر است بگوییم شارژر دیتونا را نشان می دهد.

دوج تایید کرده است که این وسیله نقلیه چیزی جز چارجر جدید نیست. عکسی از خودرو ارائه شده بدون استتار است اما به دلیل سایه ها، زنجیر و روشنایی نمی توانیم وسیله نقلیه را به وضوح ببینیم. با این حال، ما کم و بیش شارژر را دیده ایم که هنوز انتظار دیدن آن را نداشتیم.

دوج شارژر دیتونا
نمای عقب دوج شارژر دیتونا

با توجه به آنچه می بینیم، این خودرو در مقایسه با خودروی کانسپت، طراحی کمی کمتر دارد. سقف کمی بلندتر به نظر می رسد، اما این ممکن است فقط یک توهم نوری باشد. همچنین آینه های جانبی استاندارد روی درها وجود دارد. ما موفق شدیم یکی از تصاویری را که دوج منتشر کرد با استفاده از کمی جادوی فتوشاپ روشن کنیم تا بتوانید مقایسه کنید.

طبق شایعات، چارجر جدید میزبان یک موتور احتراق داخلی و همچنین زیرساخت الکتریکی آن خواهد بود. مدلی با نام “شارژر دیتونا” با یک واحد قدرت الکتریکی عرضه می شود، در حالی که “شارژر” دستی از یک موتور ۶ سیلندر توئین توربو استفاده می کند. در این حالت، مدل های الکتریکی نشان Fratzog را در جلوپنجره خواهند داشت. این لوگو نشان دهنده فناوری سازنده به نام «Exhaust Fratzonic Chambered» است که صدای اگزوز را شبیه سازی می کند.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×