یکشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » لکسس LBX موریزو RR کانسپت با ۳۰۴ اسب‌بخار قدرت
لکسس LBX موریزو RR کانسپت

لکسس LBX موریزو RR کانسپت با ۳۰۴ اسب‌بخار قدرت

۱۴۰۲-۱۰-۲۵ زمان مطالعه: 1 دقیقه 8

 لکسس LBX موریزو RR کانسپت با عملکرد بالا به محبوب ترین موتور سه سیلندر امروزی مجهز خواهد شد.

به گزارش مجله ماشین، لکسس LBX که در بخش کراس اوور ساب کامپکت قرار می‌گیرد، از واحد قدرت مورد استفاده تویوتا در مدل های GR کرولا و GR یاریس خود استفاده می‌کند.

پس از معرفی GR یاریس با طراحی جدید و گیربکس اتوماتیک در نمایشگاه خودروی توکیو، با کانسپت معرفی شده توسط Lexus با نام لکسس LBX موریزو RR کانسپت آشنا شدیم. LBX که از نظر سایز با مدل های GR متفاوت است، مدلی بر پایه یاریس کراس با لمس های لوکس است.

مشخصات فنی  لکسس LBX موریزو RR کانسپت

موتور سه سیلندر که با نام G16E-GTS ذکر شده است، ۳۰۴ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. به لطف مدل GR یاریس که تاکنون تنها با گیربکس دستی و گیربکس اتوماتیک عرضه می شد، گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک نیز در LBX عرضه خواهد شد. با این حال، هیچ اظهارنظر روشنی در مورد گیربکس دستی ارائه نشده است. علاوه بر این، سیستم چهار چرخ محرک که تویوتا آن را GR-Four می نامد و لکسوس نام جالب دیگری پیدا خواهد کرد نیز در این خودرو ارائه خواهد شد.

لکسس LBX موریزو RR کانسپت
نمای عقب لکسس LBX موریزو RR کانسپت

ویژگی‌های لکسس LBX موریزو RR کانسپت

این زیبایی ژاپنی که پسوند موریزو در نام خود را از نام مستعار آکیو تویودا رئیس تویوتا گرفته است، با فنرهای سفت تر و پایین تری نسبت به مدل استاندارد در صحنه ظاهر شد. این خودرو دارای سیستم تعلیق از نوع مک فرسون در جلو و سیستم تعلیق دو جناغی مستقل در عقب است. لاستیک های سایز ۲۳۵/۴۵ R19 به خوبی با بدنه پهن شده خودرو مطابقت دارند

این وسیله نقلیه، جایی که ما جزئیات زرد رنگ مشخص موریزو را در هر گوشه ای می بینیم، تفاوت بزرگی در محدوده مدل LBX ایجاد خواهد کرد. همانطور که اشاره کردیم این وسیله نقلیه به عنوان یک کانسپت معرفی شد. در مورد اینکه چه چیزی در خودروی تولیدی عرضه می شود و چه زمانی خودرو به خط تولید منتقل می شود، اظهار نظر روشنی وجود ندارد. همچنین ممکن است برنامه ها لغو شود و این مفهوم به قفسه‌های غبارآلود تاریخ فرود آید.

گالری تصاویر لکسس LBX موریزو RR کانسپت

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×