دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » تیگوان برقی در سال ۲۰۲۶ وارد جاده‌ها می شود
فولکس واگن تیگوان 2024

تیگوان برقی در سال ۲۰۲۶ وارد جاده‌ها می شود

۱۴۰۲-۱۰-۳۰ زمان مطالعه: 1 دقیقه

هنوز اعلام نشده است که این وسیله نقلیه که انتظار داریم ID.Tiguan نام داشته باشد چه زمانی با موتور احتراق داخلی خداحافظی خواهد کرد.

به گزارش مجله ماشین، ۵۴.۲ درصد از خودروهای فروخته شده توسط فولکس واگن در سال ۲۰۲۳ دارای تیپ بدنه SUV بودند. این سازنده آلمانی وسایل نقلیه در هر اندازه، از تایگو گرفته تا توارگ، خودروهای شاسی بلند تولید می کند که محبوب ترین نوع بدنه در بازار است. فولکس واگن با تمایل به ادامه این استراتژی در عصر الکتریکی، جانشین برقی تیگوان را در میان مدل های جدیدی که به طیف مدل های خود اضافه خواهد کرد، اضافه کرده است.

اگر به سال گذشته برگردیم، شاید به خاطر داشته باشید که فهمیدیم نام گلف و تیگوان در مدل های برقی نیز استفاده خواهد شد. اظهارات جدید در نهایت تایید کرد که تیگوان به شهرت خود به عنوان C-SUV ادامه خواهد داد. اگرچه هنوز اطلاعات کمی داریم، اما Tiguan الکتریکی یا ID.Tiguan به طور رسمی در سال ۲۰۲۶ معرفی خواهد شد.

از نظر پلتفرم، انتظار داریم ID.Tiguan از پلتفرم MEB+ که هنوز در حال توسعه است استفاده کند. این پلتفرم را می توان به عنوان یک تنوع توسعه یافته تر از پلت فرم MEB که توسط مدل های موجود مانند ID.3 و ID.7 استفاده می شود، خلاصه کرد.

سال ۲۰۲۶ برای سازنده ولفسبورگ بسیار فعال خواهد بود. پس از اضافه شدن SUV کوچک مبتنی بر ID.2 به لیست مدل ها، ID.Tiguan نیز در همان سال معرفی می شود که تنوع را در محدوده مدل ها بسیار افزایش می دهد. زمان نشان خواهد داد که گزینه‌های مدل الکتریکی که شامل مدل‌های کوچک‌تری مانند ID.1 می‌شوند، چه تأثیری بر برند اصلی فولکس واگن و سایر برندهای فرعی (کوپرا، آئودی…) خواهند داشت.

 

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 4.50

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×