سه شنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » هیوندای بایون ۲۰۲۵ با تغییرات ظاهری معرفی شد
هیوندای بایون 2025

هیوندای بایون ۲۰۲۵ با تغییرات ظاهری معرفی شد

۱۴۰۲-۱۰-۳۰ زمان مطالعه: 1 دقیقه 9

هیوندای نسخه به روز شده مدل کراس‌اوور ساب کامپکت خود، بایون 2025 را تنها دو سال پس از عرضه این مدل به بازار معرفی کرد.

به گزارش مجله ماشین، هیوندای قبلاً از پلتفرم K2 برای i20 استفاده کرده بود، زمانی که به فکر ساخت Bayon بر روی آن بود. سیستم تعلیق را بلند کرد، بدنه جدیدی ایجاد کرد و آن را یک خودرو جدید نامید. اما نتیجه چیزی نبود که کسی حدس بزند که با عجله ساخته شده است زیرا اینطور نبود. علاوه بر این، رونمایی آن به دلیل وضعیت همه گیر کرونا به تعویق افتاد و هیوندای آن را در مارس ۲۰۲۱ عرضه کرد. تنها سه سال بعد، خودروی کراس اوور ساب کامپکت از نظر ظاهری و ویژگی های ایمنی به روز شد.

طراحی ظاهری هیوندای بایون ۲۰۲۵

این خودروساز کره‌ای نمای جلوی بایون را به طور کامل تغییر داد و یک نوار نوری تقریباً یکپارچه برای چراغ های روشنایی روز که در لبه پایینی کاپوت قرار دارند ایجاد کرد.

اگرچه این خودرو برای بردن مشتریان خود به بالای کوه و بازگشت از مسیرهای دشوار طراحی نشده بود، اما سپر جلوی تهاجمی تری داشت.

بخش میانی مشکی پیانویی آن و پیشبند پایینی که با روکش نقره‌ای که شبیه سپر زیر بدنه بود، ناهموار به نظر می‌رسید. علاوه بر این، مجموعه ای از اسکوپ های جانبی که در کنار جلوپنجره پایینی قرار داشتند، یک پرده هوا ایجاد کردند که آیرودینامیک خودرو را بهبود بخشید.

هیوندای بایون 2025
نمای عقب هیوندای بایون ۲۰۲۵

از نظر مشخصات ظاهری، استایل هاچ بک مشابه با مدل بدون فیس لیفت Bayon باقی مانده است. پانل‌های درب‌های مجسمه‌دار کناری آن و چینی که از گلگیرهای جلو تا چراغ‌های عقب خودرو عبور می‌کرد، ثابت ماند.

هیوندای گزینه های جدیدی را برای چرخ ها اضافه کرد که در اندازه های ۱۶ و ۱۷ اینچی موجود بودند. خط کمر بالارونده خودرو با تریم کرومی که در قسمت پایینی خط پنجره قرار داشت، تاکید شده بود. در عقب، ستون‌های C با چنگک به جلو، چراغ‌های عقب پیکانی شکل بازطراحی شده را به سمت داخل نشان می‌دادند.

اینها همچنین از طریق یک نوار قرمز رنگ که از قسمت فلزی درب عقب در قسمت پایینی شیشه عقب عبور می کرد، به صورت بصری به هم متصل شدند. هیوندای بایون ۲۰۲۴ را با انتخاب ۹ رنگ عرضه کرد.

کابین هیوندای بایون ۲۰۲۵

در داخل خودرو، خودروساز همان صندلی‌های جلو را نصب کرد که می‌توانست مشتریان خود را در مانورهای پرسرعت در پیچ‌ها در جای خود نگه دارد. هیوندای روی داشبورد یک جفت نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی نصب کرده است.

هیوندای بایون 2025
فضای داخلی هیوندای بایون ۲۰۲۵

صفحه جلویی راننده برای صفحه ابزار و صفحه لمسی بالای پشته مرکزی برای واحد اطلاعات سرگرمی بود. یک سیستم صوتی باکیفیت Bose با هشت بلندگو در لیست آپشن‌ها قرار داشت، که ثابت می‌کند حتی اگر قیمت خودرو مانند یک وسیله نقلیه درجه یک نباشد، باز هم می‌تواند امکانات رفاهی لوکس را ارائه دهد. از نظر ایمنی، هیوندای سیستم کمکی جلوگیری از برخورد با نقطه کور (BCA) را اضافه کرد که می تواند ماشین مورد نیاز خود را ترمز کند. علاوه بر این، هشدار توجه راننده و هشدار خروج از خط به صورت استاندارد تعبیه شده است.

مشخصات فنی و قیمت هیوندای بایون ۲۰۲۵

اطلاعات مربوط به مشخصات پیشرانه و قیمت این مدل هنوز عمومی نشده است، اما به محض اینکه اطلاعات بیشتری در دسترس قرار گیرد، آن را اضافه خواهیم کرد.

گالری تصاویر هیوندای بایون ۲۰۲۵

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×