شنبه , ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » سرقت چراغ جلوی پورشه تایکان
سرقت چراغ جلوی پورشه تایکان

سرقت چراغ جلوی پورشه تایکان

۱۴۰۲-۱۱-۰۷ زمان مطالعه: 1 دقیقه

پورشه تایکان قربانی دزدان چراغ جلو شد. سارقان برای بریدن گلگیرها از تکه‌های حلبی استفاده کرده‌اند.

به گزارش مجله ماشین، دزدیده شدن اشیاء از خودروها چیزی است که ما به آن عادت کرده ایم. صفحه نمایش، رینگ‌ها، کامپیوتر خودرو، باتری‌ها و حتی مبدل های کاتالیزوری ب ام و می تواند هدف سارقان باشد. حال سارقان تصمیم به سرقت چراغ های جلوی یک پورشه تایکان کراس گرفتند.

سارقان با استفاده از “قیچی حلبی” گلگیرها را جدا کرده و اتصال چراغ های جلو را جدا کردند و چراغ های جلو را برداشته و از محل متواری شدند.

این حادثه در شهر دوسلدورف آلمان رخ داده و تحقیقات پلیس ادامه دارد. بیایید در مورد نسخه خودرو صحبت کنیم که فرآیند تعمیر آن بسیار طولانی و پرهزینه خواهد بود.

سرقت چراغ جلوی پورشه تایکان
سرقت چراغ جلوی پورشه تایکان

اول از همه، چراغ های جلو بسته به سطح تجهیزات دارای برچسب قیمت متوسط ​​​​۳ هزار یورو هستند. ماژول‌های کنترل چراغ های جلو بین ۳۰۰ تا ۸۰۰ یورو قیمت دارند. علاوه بر این، موتورهای چراغ جلو دارای قیمت ۳۰۰ یورو هستند. قیمت هر گلگیر حدود ۶۰۰ یورو است و وقتی رنگ خاص را در نظر بگیرید قیمت ها حتی بیشتر می شود.

جالب اینجاست که این اولین موردی نیست که سارقان چراغ های جلوی تایکان را به سرقت می برند. پس از کمی تحقیق متوجه شدیم که نمونه هایی از همین سرقت در سال ۲۰۲۱ وجود داشته است. چراغ های جلوی یک پورشه دیگر بدون آسیب رساندن به گلگیر به سرقت رفته است. به طور خلاصه، اگر پورشه خود را در خیابان پارک می کنید، مراقب آن باشید.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×