جمعه , ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » ورزشی » لاندو نوریس قرارداد جدیدی با مک لارن امضا کرد
لاندو نوریس

لاندو نوریس قرارداد جدیدی با مک لارن امضا کرد

۱۴۰۲-۱۱-۰۷ زمان مطالعه: 1 دقیقه

لاندو نوریس، یکی از رانندگان مطرح فرمول یک، قرارداد جدیدی امضا کرده است که به موجب این قرار داد پس از سال 2026 نیز در مک لارن می‌ماند.

به گزارش مجله ماشین، نوریس که در سال ۲۰۱۹ با مک لارن وارد فرمول یک شد، در سال ۲۰۲۲ قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد. قرارداد بلند مدت نوریس در پایان سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسید. با عملکرد رو به رشد او در سال های اخیر، واضح بود که نوریس یک هدف بلند مدت برای تیم‌هایی مانند ردبول و آئودی خواهد بود.

با این حال، مک لارن به منظور خنثی کردن تلاش‌های رقبا برای جذب نوریس به یک قرارداد بلند مدت اقدام کرد.

اگرچه تیم مدت زمان قرارداد را مشخص نکرد، اما نوریس را متقاعد کرد که با قراردادی موافقت کند که حداقل دو سال یعنی احتمالاً تا سال ۲۰۲۷ طول بکشد.

زاک براون، مدیرعامل مک لارن؛ تاکید کرد: این تمدید چند ساله است که بسیار فراتر از قرارداد فعلی وی است.

نوریس در مورد قرارداد جدیدش گفت: ماندن در پاپایا احساس خوبی است. من با مک لارن بزرگ شدم و اینجا احساس می کنم در خانه هستم، تیم برای من مانند یک خانواده است. سفر تا اینجای کار هیجان انگیز بوده است. ما فراز و نشیب‌های خود را داشتیم. کاری که زاک، آندریا و کل تیم در سال گذشته انجام داده اند باورنکردنی بوده است. من مطمئن هستم که با مک لارن برای پیروزی رقبا را به چالش خواهم کشید. من هیجان زده هستم که خاطرات عالی بیشتری خلق کنم و به کار سخت با همه ادامه دهم.

اعلام قرارداد جدید نوریس تنها ۲۴ ساعت پس از آن منتشر شد که فراری اعلام کرد قرارداد خود را با چارلز لکلرک تمدید کرده است. این بدان معنی است که دو راننده برتر قبلاً از بازار راننده‌ها خارج شده اند.

مکلارن سال گذشته نیز قرارداد خود را با اسکار پیاستری تمدید کرد. این بدان معناست که مک لارن لیست راننده های خود را حداقل تا پایان سال ۲۰۲۶ حفظ خواهد کرد و نشان می دهد که هر دو طرف به یکدیگر ایمان کامل دارند که آنچه را که لازم است برای پیشی گرفتن در فرمول ۱ دارند.

آندره آ استلا، مدیر تیم گفت: این نشان دهنده تعهد و اعتمادی است که ما همراه با جاه طلبی مشترکمان برای کسب عنوان قهرمانی در آینده داریم.

لاندو از زمان پیوستن به مک لارن در سال ۲۰۱۷ به عنوان یک راننده و به عنوان یک فرد پیشرفت کرده است. او فصل گذشته را تحت تاثیر قرار داد و نقش کلیدی در پیشرفت ما در طول سال ایفا کرد و هفت سکو را با درایوهای بسیار عالی به ثمر رساند. در کنار اسکار، ترکیب رانندگان هیجان انگیز ما نقشی کلیدی در هدف ما برای رفتن به خط مقدم بازی خواهد داشت. آنها در اولین فصل مشترکشان تاثیرگذار بوده اند و من مشتاقانه منتظر ادامه کار سخت با هر دوی آنها در این زمینه هستم.

وی افزود: خوشحالم که سال ها به رابطه خود با لاندو ادامه خواهیم داد. این یک سفر عالی در ۶ سال گذشته بوده است و او تعهد و اشتیاق زیادی برای پیشبرد تیم و بازگرداندن مک لارن به لیگ از خود نشان داده است.

نوریس در طول دوران حرفه ای خود در فرمول یک برای مک لارن مسابقه داده است و اولین مسابقه خود را در سال ۲۰۱۹ انجام داد.

نوریس که سال گذشته موفق ترین فصل خود را در مسابقات گرندپری پشت سر گذاشت، با شش مقام دوم و رتبه ششم جدول رده بندی، فصل قابل توجهی را به پایان رساند.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×