شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » بلاتکلیفی خریداران ساینا دوگانه سوز
ساینا در مجموعه سایپا

بلاتکلیفی خریداران ساینا دوگانه سوز

۱۴۰۲-۱۱-۰۸ زمان مطالعه: 1 دقیقه

متقاضیان خرید خودرو ساینا دوگانه سوز عنوان کرده اند که با وجود واریز وجه پیش پرداخت به حساب سایپا، این خودروساز برای آنها فراخوان تبدیل اجباری خودرو ارسال می کند.

به گزارش مجله ماشین، مخاطبان عنوان کرده اند شرکت سایپا در تحویل خودروهای ساینا دوگانه سوز تاخیر داشته و تکلیف مشتریان را مشخص نمی کند.

ثبت نام کنندگان این پویش می گویند: برای خرید ساینا دوگانه سوز در مرحله دوم عرضه خودرو در سامانه یکپارچه ثبت نام کردند که بعد از طی فرآیند ثبت نام موعد تحویل خودرو برای آنها آذرماه امسال تعیین شد.

این مخاطبان عنوان کردند با وجود اینکه در خرداد ماه مبلغ ۱۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به عنوان پیش پرداخت به حساب خودروساز واریز کرده اند اما خبری از تحویل خودروهایشان نیست.

ثبت نام کنندگان این پویش همچنین عنوان که مشتریان ساینا دوگانه سوز بلاتکلیف هستند و شرکت سایپا به جای تحویل خودروی مورد تقاضا به مشتریان تاکنون چندین فراخوان تبدیل برای مشتریان از ساینا دوگانه سوز به ساینا اس DA ارسال کرده که قیمت بالاتری نسبت به خودروی ساینا دوگانه سوز دارد.

بنابراین متقاضیان خرید ساینا دوگانه سوز از مسئولان شرکت سایپا خواستند تا هر چه زودتر در خصوص تحویل ساینا دوگانه به تعهداتش عمل کند و مشتریان را از سرگردانی خارج کند.

پیش از این وزیر صمت گفته بود: خودروساز مطلقا و طبق قانون حق ندارند خریداری را مجبور به خرید محصول خود کند و باید طبق قرارداد عمل کند.

شرکت خودروسازی سایپا در تحول حدود ۴۰ هزار دستگاه خودروهای (شاهین دستی، کوییک اتومات، ساینا دوگانه سوز، کوئیک معمول) بین ۲ تا ۵ ماه تاخیر داشته است.

این گزارش می افزاید: با وجود اینکه اینکه پیش از این پویش مذکور به اطلاع روابط عمومی این شرکت خودروساز رسیده است اما هنوز پاسخی از سوی این شرکت خودروساز دریافت نشده است لذا خبرگزاری فارس همچنان منتظر دریافت و انتشار توضیحات شرکت سایپا در این باره است.

منبع: فارس

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×