جمعه , ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » آئودی Q7 مدل ۲۰۲۴ با چهره و فناوری‌های جدید معرفی شد
آئودی Q7 مدل 2024

آئودی Q7 مدل ۲۰۲۴ با چهره و فناوری‌های جدید معرفی شد

۱۴۰۲-۱۱-۱۰ زمان مطالعه: 1 دقیقه

این پرچمدار که توسط مهندسان آلمانی به طور خاص برای سال 2024 به روز شده است، برای مدتی طولانی تر جایگاه اول خود را حفظ خواهد کرد.

به گزارش مجله ماشین، مثل همیشه، طراحی جلوپنجره غول پیکر در جلو توجه ما را به خود جلب می کند. با این حال، این کرکره اکنون دارای عناصر لانه زنبوری شش ضلعی است. فناوری HD Matrix LED Laser اکنون به صورت استاندارد در مجموعه چراغ های جلو ارائه می شود. این فناوری می تواند زاویه نور بالا را در زمانی که شما از ۷۰ کیلومتر در ساعت فراتر می روید، تنظیم کند. چراغ های عقب با فناوری OLED تقویت شده اند.

Q7 که به نظر می رسد خطوط کلی خود را با مشاهده از دور حفظ می کند، به طرز جالبی بسیار طولانی تر به نظر می رسد.

البته بسته به گزینه سخت افزاری تغییراتی در مدل وجود دارد. به عنوان مثال، گزینه های S Line یا SQ7 TSFI دارای کانال‌های هوای بزرگتر و گزینه های رنگی جدید هستند.

آئودی Q7 مدل 2024
آئودی Q7 مدل ۲۰۲۴

کابین آئودی Q7 مدل ۲۰۲۴

آئودی Q7 مدل ۲۰۲۴ همچنان طراحی کابین مدل فعلی را حفظ می کند. این مدل که با مدل‌های پنج و هفت نفره نیز قابل خریداری است، طراحی صفحه نمایش دوگانه خود را با نرم افزار MIB 3 تقویت کرده است. دکمه های فیزیکی و لمسی زیر نمایشگرها در جای خود نیز باقی می مانند.

به لطف نرم افزار جدید، کاربران Q7 می توانند اپلیکیشن های جدیدی مانند Spotify و Amazon Music را به وسایل نقلیه خود اضافه کنند. سیستم جدید که می تواند از راه دور به روز شود، با گرافیک و محتوای جدید نیز تقویت شده است.

آئودی Q7 مدل 2024
آئودی Q7 مدل ۲۰۲۴

مشخصات فنی آئودی Q7 مدل ۲۰۲۴

آئودی که به سرعت وارد آینده الکتریکی شده است، اصرار دارد که موتورهای دیزلی را رها نکند. Q7 همچنین به محافظت از موتورهای دیزلی خود ادامه خواهد داد. ۴۵ TDI و ۵۰ TDI می توانند به ترتیب قدرت ۲۳۱ اسب بخار و گشتاور ۵۰۰ نیوتن متر و ۲۸۶ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور را از موتور ۳.۰ لیتری V6 دیزلی دریافت کنند.

همچنین در مدل بنزینی نسخه‌ای از موتور V6 بنزینی را می بینیم که ۳۴۰ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. هر دو گزینه موتور با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک جفت می شوند. این گیربکس تمام نیروی تولید شده را به هر ۴ چرخ منتقل می کند.

قبل از اینکه فراموش کنیم، باید اشاره کنیم که هر دو گزینه از یک سیستم هیبریدی ملایم ۴۸ ولتی تغذیه می کنند.

در راس این خانواده SQ7 با موتور ۴.۰ لیتری TFSI V8 قرار خواهد گرفت. حداکثر سرعت این نسخه ویژه که می تواند ۵۰۷ اسب بخار قدرت و ۷۷۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند، ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شد. این مدل همچنین قادر خواهد بود در ۴.۱ ثانیه از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

سیستم تعلیق بادی الکترونیکی در لیست آپشن می تواند ارتفاع مدل را ۹۰ میلی متر تغییر دهد. سیستم تطبیقی ​​در جاده‌ها ۳۰ میلی‌متر به زمین نزدیک‌تر می‌شود، حتی اگر تداخلی نداشته باشید. هنگامی که به خارج از جاده می روید، می بینید که سیستم وسیله نقلیه شما را ۶۰ میلی متر بالا می برد.

قیمت آئودی Q7 مدل ۲۰۲۴

آئودی Q7 مدل ۲۰۲۴ که انتظار می رود در سه ماهه اول سال عرضه شود، دارای قیمتی از ۷۹۳۰۰ یورو در آلمان خواهد بود.

گالری تصاویر آئودی Q7 مدل ۲۰۲۴

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×